Beantwoord

Blokkade ondanks betaling

• 25 januari 2017
  • 3 reacties
  • 68 Bekeken

Goedenavond ik heb een vraag hoelang duurt het voor de blokkade is opgeheven de 5 uur is al voorbij namelijk.
Groetjes
icon

Beste antwoord door David 27 januari 2017, 12:24

Hoi Laridsa,

Het was inderdaad een kwestie van geduld, zoals KajPW al aankaartte. 😉 Het kan soms iets langer duren dan de de verwachte verwerkingstijd van 5 uur. Ik zie dat jij hier ook vlak na jouw forumtopic antwoord over hebt gekregen. Mijn collega zag dat de betaling binnen was, maar de blokkade nog niet opgeheven, dus zij heeft deze gelijk opgeheven.

Als wij je op dit moment nog ergens anders bij kunnen helpen, trek dan weer even aan de bel!
Bekijk origineel

3 reacties

En hoe weet je wanneer ie er af is
Hi Lardisa,

Er is waarschijnlijk dan iets verkeerd gegaan bij de betaling van jouw abonnement. Wat je even zou kunnen doen is checken of je nog betalingen open hebt staan via My T-Mobile. En dan is het waarschijnlijk een kwestie van geduld. :D

Groetjes!
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Laridsa,

Het was inderdaad een kwestie van geduld, zoals KajPW al aankaartte. 😉 Het kan soms iets langer duren dan de de verwachte verwerkingstijd van 5 uur. Ik zie dat jij hier ook vlak na jouw forumtopic antwoord over hebt gekregen. Mijn collega zag dat de betaling binnen was, maar de blokkade nog niet opgeheven, dus zij heeft deze gelijk opgeheven.

Als wij je op dit moment nog ergens anders bij kunnen helpen, trek dan weer even aan de bel!

Reageer