Beantwoord

Blokkade ongedaan maken?

Ik heb vanmorgen mijn betaling naar jullie overgemaakt wanneer word mijn blokkade opgeheven??
icon

Beste antwoord door David 28 november 2017, 08:21

Hoi Daantje350,

Hoe snel een blokkade wordt opgeheven na betaling ligt aan de manier waarop je het openstaande bedrag betaald hebt. Als je dit via iDeal hebt gedaan, dan wordt de blokkade binnen één uur opgeheven na het ontvangen van het bedrag. Als je het via een andere manier hebt overgemaakt, kun je deze verwerkingstijden aanhouden. Op dit moment ben jij niet met jouw My T-Mobile ingelogd, dus ik kan nu niet gelijk kijken of wij een betaling van jou hebben ontvangen. Je kunt jezelf alsnog registreren met My T-Mobile, zodat wij direct met je mee kunnen kijken en je, indien nodig, verder kunnen helpen!

Laat je weten of je onze hulp nog nodig hebt, we zitten er klaar voor! 🙂

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Daantje350,

Hoe snel een blokkade wordt opgeheven na betaling ligt aan de manier waarop je het openstaande bedrag betaald hebt. Als je dit via iDeal hebt gedaan, dan wordt de blokkade binnen één uur opgeheven na het ontvangen van het bedrag. Als je het via een andere manier hebt overgemaakt, kun je deze verwerkingstijden aanhouden. Op dit moment ben jij niet met jouw My T-Mobile ingelogd, dus ik kan nu niet gelijk kijken of wij een betaling van jou hebben ontvangen. Je kunt jezelf alsnog registreren met My T-Mobile, zodat wij direct met je mee kunnen kijken en je, indien nodig, verder kunnen helpen!

Laat je weten of je onze hulp nog nodig hebt, we zitten er klaar voor! 🙂
op dit moment ben ik ingelogd op my t mobile dus ik weet niet of je nu al wat kan zien?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Daantje350,

Nee, op dit moment nog steeds niet. Je bent namelijk niet op het Forum ingelogd met My T-Mobile, maar alleen op My T-Mobile zelf. Kun je eens een nieuw account op het Forum aanmaken als T-Mobile klant, dan moet het lukken.

Je kunt overigens ook via My T-Mobile, onder 'Facturen', zien wat er nu nog betaald moet worden. Dan kun je direct zien of de betaling voldaan is.

We zien graag of het gelukt is aan te melden met My T-Mobile!
nu snap ik er ff helemaal niks meer van ik ben hier ingelogd en op my t mobile toch??
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Daantje350,

Geeft niks! Ik leg het graag nog eens uit. 🙂

Je bent inderdaad ingelogd op het Forum, maar met een apart account. Dus jouw My T-Mobile account heb je niet gekoppeld met het Forumaccount.Je kunt dit verhelpen door een nieuw account aan te maken op het Forum en te kiezen voor "aanmaken als T-Mobile klant". Je kunt dan jouw telefoonnummer en dergelijke invoeren, zodat jouw My T-Mobile wordt gekoppeld aan het Forumaccount.

Zoals David eerder ook aangaf, kun je ook via My T-Mobile onder het tabblad Facturen de openstaande facturen bekijken!

Lukt het nu allemaal?

Reageer