Beantwoord

Blokkade ook in weekend er af of niet

• 26 augustus 2018
  • 10 reacties
  • 768 Bekeken

Goedendag,

ik heb vrijdagmiddag en vanochtend de facturen betaald via de iDeal link in de mail van tmobile. Beide betalingen zijn gelukt, heb ook de bevestigingsmail van de gelukte betaling ontvangen .

Wanneer zal dan de blokkade verwijderd worden, gebeurt dit ook weekends?

hoor het graag
icon

Beste antwoord door David 27 augustus 2018, 11:43

Hoi Appelfurby73,

Goed dat je het even vraagt, want ik zie waarom de blokkade er nog steeds op staat. Ik geef je hier dan ook graag meer uitleg over.

We hebben inderdaad gisteren een betaling van je ontvangen voor de factuur van 7 augustus, dus deze is netjes betaald. Er loopt echter op het moment ook nog een betalingsregeling, die op 2 mei is gestart. De vijfde termijn moest betaald worden op 16 augustus en dat is niet gebeurd. Aangezien van deze betalingstermijn de uiterste betaaldatum is verstreken, staat er nog steeds een blokkade op jouw abonnement. Wanneer deze betaling voldaan is, wordt de blokkade automatisch weer opgeheven. Op het moment zie je dit openstaande bedrag nog niet terug op My T-Mobile, maar je kunt via één van deze methoden ook al betalen. Via My T-Mobile zie je wel terug welk bedrag er voor de termijn betaald moet worden. Als je het hebt betaald, wordt de blokkade automatisch opgeheven, maar je mag ook even een kopie van het betaalbewijs sturen, dan doen we het handmatig. Zorg er dan wel voor dat je privégegevens weg laat uit de afbeelding.

Ik wil je ook aanraden om dit bedrag zo snel mogelijk te voldoen. Als de betalingstermijnen niet op tijd worden voldaan, kan de hele regeling worden opgeheven. Wanneer dit gebeurt is een nieuwe regeling niet mogelijk en moet het resterende bedrag in één keer worden betaald.

Als je hier nog vragen over hebt, laat het gerust weten!
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @appelfurby73 heb je de gsm al eens helemaal opnieuw opgestart?
Yep, nog steeds niet😣
Reputatie 7
Badge +20
🤔 vreemd want de blok zou als alles goed is al weg moeten zijn.

Betaal direct je openstaande factuur online via iDeal. Heb je een blokkade? Dan wordt deze na je betaling automatisch na 1 uur opgeheven.
Je moet dus wachten op een moderator voor hulp.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Appelfurby73,

Goed dat je het even vraagt, want ik zie waarom de blokkade er nog steeds op staat. Ik geef je hier dan ook graag meer uitleg over.

We hebben inderdaad gisteren een betaling van je ontvangen voor de factuur van 7 augustus, dus deze is netjes betaald. Er loopt echter op het moment ook nog een betalingsregeling, die op 2 mei is gestart. De vijfde termijn moest betaald worden op 16 augustus en dat is niet gebeurd. Aangezien van deze betalingstermijn de uiterste betaaldatum is verstreken, staat er nog steeds een blokkade op jouw abonnement. Wanneer deze betaling voldaan is, wordt de blokkade automatisch weer opgeheven. Op het moment zie je dit openstaande bedrag nog niet terug op My T-Mobile, maar je kunt via één van deze methoden ook al betalen. Via My T-Mobile zie je wel terug welk bedrag er voor de termijn betaald moet worden. Als je het hebt betaald, wordt de blokkade automatisch opgeheven, maar je mag ook even een kopie van het betaalbewijs sturen, dan doen we het handmatig. Zorg er dan wel voor dat je privégegevens weg laat uit de afbeelding.

Ik wil je ook aanraden om dit bedrag zo snel mogelijk te voldoen. Als de betalingstermijnen niet op tijd worden voldaan, kan de hele regeling worden opgeheven. Wanneer dit gebeurt is een nieuwe regeling niet mogelijk en moet het resterende bedrag in één keer worden betaald.

Als je hier nog vragen over hebt, laat het gerust weten!
Hou David,

de termijn waar je het over hebt die heb ik afgelopen vrijdag via IDeal betaald en staat nu ook in mijn tmobile overzicht als betaald sinds vanochtend . Als ik in mijn facturen kijk staat er ook niks meer open.
Hoi David,

ik stuur je een screenshot van de mail waarin de betaling staat van de regeling.?In mijn overzicht staat ook bij de factuur waarover de regeling is getroffen de datum dat de betaling is verwerkt. De mail is van 24 augustus

ik hoor het graag,

erich

Reputatie 7
Badge +20
Hi Appelfurby73,

Bedankt voor het aanvullende screenshot! De betaling van 24 augustus is inderdaad goed ontvangen, maar dit was de termijn van juli. Deze had dus op 16 juli betaald moeten zijn en nu is er dus alsnog de termijn van 16 augustus die nog niet betaald is. Pas wanneer deze ook is voldaan, wordt de blokkade opgeheven. Dit is ook terug te zien op My T-Mobile, het openstaande bedrag van deze termijn.

Als je nog andere vragen hier over hebt, let us know!
Hoi david,

heb het nu ook gezien.....baal baal🙂

ik kan hem alleen niet vanuit my T-mobile betalen want er staat nog ‘de betaling is gelukt’

is het mogelijk om een iDeal link te krijgen via get bij jullie bekende mailadres? Dan kan ik hem direct betalen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Appelfurby73,

Als je nu naar My T-Mobile> facturen gaat dan krijg je wel de optie om te betalen. Zodra het is betaald wordt de blokkade binnen 1 uur verwijderd.

Laat je even weten of het lukt? Anders maak ik het alsnog in orde voor je!
Hoi Hajar,

zojuistbgedaan en de betaling is gelukt. Dank je wel!

Reageer