ik heb vrijdagmiddag en vanochtend de facturen betaald via de iDeal link in de mail van tmobile. Beide betalingen zijn gelukt, heb ook de bevestigingsmail van de gelukte betaling ontvangen .
Wanneer zal dan de blokkade verwijderd worden, gebeurt dit ook weekends?
hoor het graag
Beste antwoord door David
Goed dat je het even vraagt, want ik zie waarom de blokkade er nog steeds op staat. Ik geef je hier dan ook graag meer uitleg over.
We hebben inderdaad gisteren een betaling van je ontvangen voor de factuur van 7 augustus, dus deze is netjes betaald. Er loopt echter op het moment ook nog een betalingsregeling, die op 2 mei is gestart. De vijfde termijn moest betaald worden op 16 augustus en dat is niet gebeurd. Aangezien van deze betalingstermijn de uiterste betaaldatum is verstreken, staat er nog steeds een blokkade op jouw abonnement. Wanneer deze betaling voldaan is, wordt de blokkade automatisch weer opgeheven. Op het moment zie je dit openstaande bedrag nog niet terug op My T-Mobile, maar je kunt via één van deze methoden ook al betalen. Via My T-Mobile zie je wel terug welk bedrag er voor de termijn betaald moet worden. Als je het hebt betaald, wordt de blokkade automatisch opgeheven, maar je mag ook even een kopie van het betaalbewijs sturen, dan doen we het handmatig. Zorg er dan wel voor dat je privégegevens weg laat uit de afbeelding.
Ik wil je ook aanraden om dit bedrag zo snel mogelijk te voldoen. Als de betalingstermijnen niet op tijd worden voldaan, kan de hele regeling worden opgeheven. Wanneer dit gebeurt is een nieuwe regeling niet mogelijk en moet het resterende bedrag in één keer worden betaald.
Als je hier nog vragen over hebt, laat het gerust weten!