Beantwoord

Blokkade op aansluiting

  • 31 mei 2019
  • 7 reacties
  • 763 Bekeken

Ik was vergeten dat ik nog facturen open had staan en heb daarom nu een blokkade heb gister al mijn facturen betaald snap ik dat het Hemelvaart was en dat jullie niet aanwezig zijn maar zou nu toch wel graag weten wanneer de blokkade er afgaat ?
icon

Beste antwoord door CrisTien 31 mei 2019, 12:02

Hallo @Gert bs Welke betaaloptie heb je gebruikt? Er zit nogal verschil in de verwerkingstijd.

Uitleg blokkade T-mobile
Als je gedurende langere tijd niet aan jouw betalingsverplichting voldoet, kan T-Mobile een blokkade plaatsen voor bepaalde diensten. Hoe lang het duurt voordat je blokkade verwijderd wordt, is afhankelijk van hoe je de betaling gedaan hebt.

Je kunt de volgende termijnen aanhouden, maar: deze gelden alleen als je een correct kenmerk (klantnummer of factuurnummer) bij je betaling hebt vermeld.

• De blokkade wordt verwijderd binnen 1 uur, bij een betaling via iDEAL op My T-Mobile
• De blokkade wordt verwijderd binnen 5 uur, bij een betaling via AcceptEmail en als je in een T-Mobile Shop betaalt
• De blokkade wordt verwijderd na 3 werkdagen, als je de betaling zelf overboekt via internetbankieren
• De blokkade wordt verwijderd na 7 werkdagen, als je een papieren overschrijfkaart of acceptgiro gebruikt.

Uitzonderingen
De termijnen hierboven gelden niet altijd. Lees hieronder over mogelijke uitzonderingen:

• Als je in korte tijd opvallend hoge kosten hebt gemaakt, plaatsen wij ook vaak een blokkade. Dit doen wij om je te beschermen tegen nog hogere kosten. Wij zijn hier niet wettelijk toe verplicht. Wij bepalen per situatie of je een blokkade krijgt en deze blokkade wordt niet automatisch verwijderd als je betaald hebt. Voor meer informatie kun je telefonisch contact met ons opnemen via 1200.
• Heb je meerdere openstaande facturen waarvan de betalingstermijn is verstreken? Dan wordt de blokkade alleen verwijderd wanneer ál deze facturen zijn betaald.
• Heb je een betalingsregeling aangevraagd? Dan wordt je blokkade de werkdag na het aanvragen van de betalingsregeling verwijderd.
• Ben je geblokkeerd omdat je tijdens een lopende betalingsregeling één van je termijnen of je normale maandfactuur te laat hebt betaald? Dan wordt deze blokkade pas verwijderd nadat je de achterstand van je betalingsregeling (of je normale maandfactuur) hebt voldaan.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Gert bs Welke betaaloptie heb je gebruikt? Er zit nogal verschil in de verwerkingstijd.

Uitleg blokkade T-mobile
Als je gedurende langere tijd niet aan jouw betalingsverplichting voldoet, kan T-Mobile een blokkade plaatsen voor bepaalde diensten. Hoe lang het duurt voordat je blokkade verwijderd wordt, is afhankelijk van hoe je de betaling gedaan hebt.

Je kunt de volgende termijnen aanhouden, maar: deze gelden alleen als je een correct kenmerk (klantnummer of factuurnummer) bij je betaling hebt vermeld.

• De blokkade wordt verwijderd binnen 1 uur, bij een betaling via iDEAL op My T-Mobile
• De blokkade wordt verwijderd binnen 5 uur, bij een betaling via AcceptEmail en als je in een T-Mobile Shop betaalt
• De blokkade wordt verwijderd na 3 werkdagen, als je de betaling zelf overboekt via internetbankieren
• De blokkade wordt verwijderd na 7 werkdagen, als je een papieren overschrijfkaart of acceptgiro gebruikt.

Uitzonderingen
De termijnen hierboven gelden niet altijd. Lees hieronder over mogelijke uitzonderingen:

• Als je in korte tijd opvallend hoge kosten hebt gemaakt, plaatsen wij ook vaak een blokkade. Dit doen wij om je te beschermen tegen nog hogere kosten. Wij zijn hier niet wettelijk toe verplicht. Wij bepalen per situatie of je een blokkade krijgt en deze blokkade wordt niet automatisch verwijderd als je betaald hebt. Voor meer informatie kun je telefonisch contact met ons opnemen via 1200.
• Heb je meerdere openstaande facturen waarvan de betalingstermijn is verstreken? Dan wordt de blokkade alleen verwijderd wanneer ál deze facturen zijn betaald.
• Heb je een betalingsregeling aangevraagd? Dan wordt je blokkade de werkdag na het aanvragen van de betalingsregeling verwijderd.
• Ben je geblokkeerd omdat je tijdens een lopende betalingsregeling één van je termijnen of je normale maandfactuur te laat hebt betaald? Dan wordt deze blokkade pas verwijderd nadat je de achterstand van je betalingsregeling (of je normale maandfactuur) hebt voldaan.
Ik heb mijn betalingsachterstand gisteravond via de app betaald, daar stond bij dat binnen een uur een eventuele blokkade eraf zou zijn maar het is nu een dag later en ik ben nog steeds geblokkeerd. Ik heb mijn telefoon al een paar keer opnieuw opgestart.

nu is de vraag wanneer kan ik bellen aangezien ik de klantenservice ook niet kan bereiken door de blokkade
Reputatie 7
Badge +20
Hi Madnow.

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat de blokkade is verwijderd. Werkt alles weer naar behoren? Zo niet, zou je dan even je toestel opnieuw kunnen starten? Dan moet het wel werken. Ik wens je een fijn weekend!
Ggoedemorgen,

Hier hetzelfde, alles gister betaald ook een bevestiging van gehad. Maar nog steeds een blokkade. Stom van mij dat ik niet optijd betaald heb.. Maar zou nu toch graag weer kunnen bellen en internetten op de 4g etc.

Aalvast bedankt
Reputatie 7
Badge +20
Hoi @Camiltje,

Het kan natuurlijk een keer gebeuren, geen probleem en goed dat je betaald hebt! Ik zie dat de blokkades ondertussen ook verwijderd zijn, dus als het goed is kun je weer uit de voeten. Mocht dit nog niet zo zijn, start dan even je toestel opnieuw op, dan moet het sowieso lukken!

Hallo, ik heb woensdag mijn factuur betaald en binnen een uur zou de blokkade eraf gaan. Het is vrijdag en ik wacht nog steeds. Ik heb helemaal geen bereik. 

Kunnen jullie de blokkade er zsm afhalen?

Reputatie 7
Badge +20

@Datdusja 

Je hebt jouw vraag ook al in een ander topic gesteld waar al op is gereageerd. Check onze huisregels hier ook over (ook over het verzenden van privéberichten).

Dit topic gaat op slot.