Beantwoord

blokkade op mijn telefoon

  • 30 september 2019
  • 4 reacties
  • 495 Bekeken

Goedemorgen,

gisteravond heb ik via ideal mijn telefoonrekening betaald...na 100 keer aan en uit te hebben gedAan van mijn toestel heb ik nog steeds geen internet etc en is me blokkade er nog steeds... wat kan ik doen?

gr

benoit
icon

Beste antwoord door CrisTien 30 september 2019, 12:09

Goedemiddag @benernooit23 Welkom In de community.
Ik heb het doorgegeven. Hopelijk is het snel opgelost.

Prettige dag verder👍🏻
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Hallo @benernooit23

De blokkade wordt verwijderd binnen 1 uur, bij een betaling via iDEAL op My T-Mobile

De blokkade wordt verwijderd binnen 5 uur, bij een betaling via AcceptEmail en als je in een T-Mobile Shop betaalt

De blokkade wordt verwijderd na 3 werkdagen, als je de betaling zelf overboekt via internetbankieren

De blokkade wordt verwijderd na 7 werkdagen, als je een papieren overschrijfkaart of acceptgiro gebruikt.

Kan je hiermee wat?
Reputatie 7
Badge +20
Goedemiddag @benernooit23 Welkom In de community.
Ik heb het doorgegeven. Hopelijk is het snel opgelost.

Prettige dag verder👍🏻
Reputatie 6
Badge +4
@benernooit23 ik zie best veel topics over dit probleem maar soms betreft het helemaal geen blokkade. Ik wil je dan ook eens vragen om je sim in een ander toestel te proberen.
Thanks @CrisTien hij doet het weer! 👍🏻

Reageer