Beantwoord

Blokkade opheffen

  • 15 oktober 2016
  • 1 reactie
  • 30 Bekeken

hallo,

ik ben al 3 jaar klant bij t-mobile, kan mijn blokkade alvast opgehoven worden als ik de openstaande factuur komende week betaal?
icon

Beste antwoord door Thalina 17 oktober 2016, 10:48

Hoi Chrisiiss,

Begrijpelijk dat je zo snel mogelijk weer bereikbaar wilt zijn! Het is niet mogelijk om de blokkade al van te voren te verwijderen als je het bedrag nog niet hebt overgemaakt. Maar geef even een seintje als je de openstaande factuur hebt betaald, dan verwijder ik de blokkade voor je! Je kunt tegenwoordig ook heel gemakkelijk betalen via My T-Mobile. Als je naar Facturen gaat zie je aan de rechterkant een kadertje met 'Direct online betalen'.

Laat je even weten of het gelukt is?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Chrisiiss,

Begrijpelijk dat je zo snel mogelijk weer bereikbaar wilt zijn! Het is niet mogelijk om de blokkade al van te voren te verwijderen als je het bedrag nog niet hebt overgemaakt. Maar geef even een seintje als je de openstaande factuur hebt betaald, dan verwijder ik de blokkade voor je! Je kunt tegenwoordig ook heel gemakkelijk betalen via My T-Mobile. Als je naar Facturen gaat zie je aan de rechterkant een kadertje met 'Direct online betalen'.

Laat je even weten of het gelukt is?

Reageer