Beantwoord

Blokkade opheffen

• 17 november 2016
  • 1 reactie
  • 46 Bekeken

Mijn toestel is geblokkeerd voor uitgaande berichten, vanwege betalingsachterstand, maar die is al betaald afgelopen dinsdag. Wel melding gekregen dat deze ontvangen is door t-mobile maar de blokkade is niet opgeheven...
Mag de blokkade er zsm af?
Vr gr Karien Gielens
icon

Beste antwoord door David 18 november 2016, 11:28

Hey Karien,

Het kan soms even duren voor de betaling verwerkt is en de blokkade opgeheven, maar bij jou was dit wel al op dinsdagochtend gebeurd. Als het niet direct werkt, dan kun je ook jouw toestel even opnieuw opstarten, zodat je simkaart opnieuw op het netwerk wordt aangemeld. Ik vertrouw erop dat alles nu weer helemaal goed werkt. :)

Trouwens nog een kleine tip, ik zie dat je nog niet bent aangemeld voor T-Mobile Samen. Hierbij kun je een groep aanmaken met wie je dan gratis kunt bellen! Als je daarnaast 2 leden hebt met een abonnement kun je ook nog een cadeautje ontvangen. Helemaal gratis! ;)

Mocht ik je nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan gerust weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Karien,

Het kan soms even duren voor de betaling verwerkt is en de blokkade opgeheven, maar bij jou was dit wel al op dinsdagochtend gebeurd. Als het niet direct werkt, dan kun je ook jouw toestel even opnieuw opstarten, zodat je simkaart opnieuw op het netwerk wordt aangemeld. Ik vertrouw erop dat alles nu weer helemaal goed werkt. :)

Trouwens nog een kleine tip, ik zie dat je nog niet bent aangemeld voor T-Mobile Samen. Hierbij kun je een groep aanmaken met wie je dan gratis kunt bellen! Als je daarnaast 2 leden hebt met een abonnement kun je ook nog een cadeautje ontvangen. Helemaal gratis! ;)

Mocht ik je nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan gerust weten!

Reageer