Beantwoord

Blokkade opheffen

• 24 januari 2017
  • 6 reacties
  • 388 Bekeken

Is het mogelijk dat ik mijn openstaande rekening online kan betalen? Mijn telefoon is momenteel geblokkeerd en ik wil zo snel mogelijk mijn telefoon weer kunnen gebruiken, maar daarvoor moet ik eerst zsm mijn facturen zien te betalen! Is hier een snellere mogelijkheid voor dan handmatig overmaken?
icon

Beste antwoord door David 24 januari 2017, 15:05

Hoi Hanniebananie,

Wanneer je een betalingsregeling hebt lopen, dan is het inderdaad niet mogelijk om via iDeal te betalen. Je kunt het dan wel via deze methoden overmaken. Hopelijk lukt dit wel spoedig, want ik zie dat er een termijn van de regeling openstaat die op 1 januari betaald had moeten zijn. Je kunt er ook voor kiezen om allebei de resterende termijnen over te maken, maar dit zou ik dan wel zo spoedig mogelijk doen, zodat er geen extra administratiekosten in rekening worden gebracht. De betalingsregeling kan namelijk ieder moment stopgezet worden, omdat die ene termijn nog niet binnen is.

Hopelijk heb ik het je zo allemaal duidelijk uit kunnen leggen, maar als je nog vragen hebt, dan horen we dat graag van je! 🙂
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hi hanniebabanie

Dit is zeker mogelijk!

Via my T-Mobile, kan er betaald worden met ideal.
Zo wordt het direct verwerkt en staat het op betaald.

Als er vragen zijn, hoor ik het graag ;)

^ Diego
Dat gaat dus helaas niet i.v.m. een betaalregeling. Ik krijg geen optie betalen met ideal. Maar de openstaande bedragen wil ik nu dus graag in een keer voldoen zodat mijn blokkade wordt opgeheven! Kan dat dan wel alleen handmatig?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Hanniebananie,

Wanneer je een betalingsregeling hebt lopen, dan is het inderdaad niet mogelijk om via iDeal te betalen. Je kunt het dan wel via deze methoden overmaken. Hopelijk lukt dit wel spoedig, want ik zie dat er een termijn van de regeling openstaat die op 1 januari betaald had moeten zijn. Je kunt er ook voor kiezen om allebei de resterende termijnen over te maken, maar dit zou ik dan wel zo spoedig mogelijk doen, zodat er geen extra administratiekosten in rekening worden gebracht. De betalingsregeling kan namelijk ieder moment stopgezet worden, omdat die ene termijn nog niet binnen is.

Hopelijk heb ik het je zo allemaal duidelijk uit kunnen leggen, maar als je nog vragen hebt, dan horen we dat graag van je! 🙂
Ik heb de twee openstaande bedragen van de betalingsregeling betaald. Wanneer is dit binnen bij jullie en kan mijn blokkade opgeheven worden?
Ik kan momenteel niet bellen omdat volgens t mobile de factuur niet is betaald. Er is echter wel degelijk betaald en de blokkade is dus niet terecht. Wat moet ik doen.
Reputatie 7
Badge +20
@Hanniebananie

Ik zie inderdaad dat we jouw betaling hebben ontvangen, maar deze is nog niet correct verwerkt. Dit heb ik gelijk doorgezet naar de afdeling die dit kan doen en ik heb de blokkade handmatig voor jou opgeheven. Als het over 15 minuten nog niet werkt, start dan even jouw toestel opnieuw op. Dit zou genoeg moeten zijn om alles weer te verhelpen! 🙂

@Detaik

Zo te zien heeft mijn collega Angela je gisteren geholpen via de chat. Er stond nog een factuur open en ik begreep dat je die snel ging betalen. Was dit ondertussen al gelukt via één van deze methoden? Ik zie op het moment namelijk dat de betaling nog niet binnen is. Zodra deze ontvangen is, wordt de blokkade er zo snel mogelijk vanaf gehaald.

Ik hoor graag van je of wij je nog ergens bij kunnen helpen!

Reageer