Beantwoord

Blokkade opheffen

• 7 februari 2017
  • 5 reacties
  • 129 Bekeken

Reputatie 2
Ik heb vanmorgen (heel) vroeg volledige bedrag van mijn achterstand (betalingsregeling) betaald, maar dit kan ik nog niet terug zien in het overzicht. Wanneer wordt de blokkade opgeheven?
icon

Beste antwoord door Amy 8 februari 2017, 09:00

Hey Swincks,

Fijn dat Skyrider al wat meer informatie heeft gegeven! Ik heb zojuist jouw gegevens bekeken en ik zie dat de betaling nog niet binnen is gekomen. Heb je bij het overmaken van het bedrag je klantnummer of 06-nummer in de beschrijving gezet? :8

Zodra de betaling binnen is zal de blokkade automatisch verwijderd worden. Je ziet dan inderdaad op My T-Mobile terug dat de betaling voldaan is. Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben dan hoor ik het graag.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Goedenavond Swincks.

Is dit nog het geval? Afhankelijk van hoe de betaling is overgemaakt kan het even duren voordat T-Mobile systeem het verwerkt. Zie:

Direct online betalen of blokkade opheffen
Opheffen blokkade na betaling

voor verwerkingstijden. En:

• Heb je een betalingsregeling aangevraagd? Dan wordt je blokkade de werkdag na het aanvragen van de betalingsregeling verwijderd.

• Ben je geblokkeerd omdat je tijdens een lopende betalingsregeling één van je termijnen te laat hebt betaald? Dan wordt deze blokkade pas verwijderd nadat je de achterstand van je betalingsregeling hebt voldaan.

Ik hoop inmiddels dat je betaling (in My T-Mobile Facturen) is verwerkt.

Met vriendelijke groeten,
Skyrider
Reputatie 7
Badge +15
Hey Swincks,

Fijn dat Skyrider al wat meer informatie heeft gegeven! Ik heb zojuist jouw gegevens bekeken en ik zie dat de betaling nog niet binnen is gekomen. Heb je bij het overmaken van het bedrag je klantnummer of 06-nummer in de beschrijving gezet? :8

Zodra de betaling binnen is zal de blokkade automatisch verwijderd worden. Je ziet dan inderdaad op My T-Mobile terug dat de betaling voldaan is. Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben dan hoor ik het graag.
Reputatie 2
Ik heb het betalingskenmerk van de regeling vermeld:
7000 0000 0021 0843
In plaats van 73,90 heb ik het totaal van 147,80 overgemaakt. Maar ik kan nog steeds niet bellen
Reputatie 2
Ik heb betaald met de acceptgiro die ik toegestuurd had gekregen en ik lees nu dat het 7 werkdagen kan duren???? Dat zou dus echt een ramp zijn!!! 😞 😞
Reputatie 7
Badge +20
Hi Swincks,

Zo te zien hebben wij jouw betaling ontvangen en heeft mijn collega de blokkades alvast verwijderd. 🙂 Als het op het moment nog niet werkt, start dan even je telefoon opnieuw op. Op dit moment staat alleen nog de laatste factuur open, maar die hoeft pas overmogen betaald te zijn.

Mochten wij je nog ergens bij kunnen helpen, let us know!

Reageer