Beantwoord

Blokkade opheffen

• 9 juni 2017
  • 3 reacties
  • 181 Bekeken

Ik heb vanavond mijn rekeningnummer gewijzigd. Ik betaal via automatische incasso maar was mijn nieuwe rekeningnummer vergeten door te geven. Nu is er een blokkade op mijn bundel 😞 . Hoe lang duurt het nu voordat de blokkade is opgeheft? Ik vind de site daarin niet duidelijk. Ook niet of duidelijk of de wijziging nu goed doorgekomen is (geen bevestiging iig)
icon

Beste antwoord door David 10 juni 2017, 09:50

Hey Fotomaartje,

Wanneer je via iDeal de betaling doet, dan wordt de blokkade binnen 1 uur opgeheven, zoals ook aangegeven staat op de website. Ik heb even gekeken, maar de laatste factuur is nog niet voldaan. Heb je hier ook jouw klant- en telefoonnummer bij vermeld?

Je ontvangt, via My T-Mobile, overigens een melding als er een wijziging is doorgevoerd. Er staat dan een melding of het gelukt is om de wijziging door te voeren. Heb je deze niet ontvangen na de wijziging? De wijziging van het rekeningnummer is in ieder geval goed verwerkt in ons systeem! :)

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Fotomaartje,

Wanneer je via iDeal de betaling doet, dan wordt de blokkade binnen 1 uur opgeheven, zoals ook aangegeven staat op de website. Ik heb even gekeken, maar de laatste factuur is nog niet voldaan. Heb je hier ook jouw klant- en telefoonnummer bij vermeld?

Je ontvangt, via My T-Mobile, overigens een melding als er een wijziging is doorgevoerd. Er staat dan een melding of het gelukt is om de wijziging door te voeren. Heb je deze niet ontvangen na de wijziging? De wijziging van het rekeningnummer is in ieder geval goed verwerkt in ons systeem! :)

Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!
Reputatie 2
Er staat een blokkade op servicenummers. Deze wil ik graag opgeheven hebben. Groet
Hoi sweetdestiny.

Het is niet de bedoeling dat je jouw vraag in meerdere topics stelt, zeker niet wanneer geen van de topics aansluiten op jouw vraag. Zou je daar in de toekomst rekening mee willen houden? Alvast bedankt. :)

Ik heb jouw vraag uit het andere topic losgekoppeld en verhuisd naar een eigen topic, je kan daar een reactie verwachten op jouw vraag.

Reageer