Beantwoord

Blokkade opheffen

• 24 februari 2018
  • 4 reacties
  • 126 Bekeken

Ik heb mijn facturen gisteren betaald maar mijn telefoon is nog steeds geblokkeerd, ik heb mijn toestel al aan en uit gezet maar dat hielp ook niet.
icon

Beste antwoord door David 26 februari 2018, 09:30

Hoi Nataschas,

In ons systeem zie ik geen betaling terug op 23 februari, maar wel op 26 februari. Dit was een betaling voor de laatste factuur, die van 20 februari. Echter staat de factuur van 19 december nog steeds open en daarom is de blokkade niet opgeheven. Is dit de betaling die je vrijdag hebt voldaan? Zou je kunnen aangeven hoe je deze factuur betaald hebt? Als het om een betaling ging voor de factuur van februari, dan moet de factuur van december dus nog worden voldaan. Via My T-Mobile, onder het kopje 'Facturen', vind je precies het bedrag wat nog voldaan moet worden en een knop om dit direct te regelen met iDeal. Zodra we jouw betaling hebben ontvangen worden de blokkades dan automatisch opgeheven!

Hopelijk is dit helemaal duidelijk? Als je nog vragen hebt, dan horen we dat graag van je!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Beste Natascha,
Het heeft alles te maken met de manier waarop je de betaling hebt voldaan en het bedrag van achterstand.

Lees even hier dan kan je zien wat op jou van toepassing is.
https://service.t-mobile.nl/app/answers/detail/a_id/2885/opheffen-blokkade-na-betaling
Hopelijk kan je snel weer gebruik maken van je telefoon.
Veel succes!
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Nataschas,

In ons systeem zie ik geen betaling terug op 23 februari, maar wel op 26 februari. Dit was een betaling voor de laatste factuur, die van 20 februari. Echter staat de factuur van 19 december nog steeds open en daarom is de blokkade niet opgeheven. Is dit de betaling die je vrijdag hebt voldaan? Zou je kunnen aangeven hoe je deze factuur betaald hebt? Als het om een betaling ging voor de factuur van februari, dan moet de factuur van december dus nog worden voldaan. Via My T-Mobile, onder het kopje 'Facturen', vind je precies het bedrag wat nog voldaan moet worden en een knop om dit direct te regelen met iDeal. Zodra we jouw betaling hebben ontvangen worden de blokkades dan automatisch opgeheven!

Hopelijk is dit helemaal duidelijk? Als je nog vragen hebt, dan horen we dat graag van je!
Hoi David,
Ik heb 32,50 betaald voor de maand december dmv een eigen overboeking maar dan zou het vandaag wel al op jullie rekening moeten staan, want ik heb het vrijdag overgemaakt.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Nataschas,

Ik zie dat we ondertussen jouw betaling in goede orde hebben ontvangen! 🙂

Reageer