Beantwoord

Blokkade opheffen?

Hoihoi

Ik heb mijn betalingsachterstand gisteravond via de app betaald, daar stond bij dat binnen een uur een eventuele blokkade eraf zou zijn maar het is nu een dag later en ik ben nog steeds geblokkeerd. Ik heb mijn telefoon al een paar keer opnieuw opgestart.
Als ik de app open, staat dat de betaling ontvangen is en nog verwerkt word en kan ik dus niet zien of ik nu alles betaald heb. Ik denk van wel. Kan iemand van jullie dat voor mij nakijken en eventueel de blokkade eraf halen?
Ik ben hoogzwanger en het zou dus handig zijn als ik kan bellen als dat nodig is! Ik hoor graag wat ik nog moet/kan doen om de blokkade op te laten heffen.

Groetjes

M
icon

Beste antwoord door David 29 november 2018, 16:13

Hoi Marieke,

Dan is het inderdaad buitengewoon belangrijk dat je kunt bellen!

We hebben inderdaad een betaling van je ontvangen gisteren. Voor nu hef ik bij hoge uitzondering de blokkade op, maar er staat nog een factuur bij ons open die al betaald had moeten zijn. Dit is de factuur van 18 oktober met uiterste betaaldatum 28 oktober. Om deze reden was de blokkade nog niet automatisch opgeheven, aangezien niet het gehele openstaande bedrag voldaan was. De blokkade is voor nu dus opgeheven, maar als de rest van de achterstand niet spoedig wordt overgemaakt, dan wordt de blokkade automatisch weer geactiveerd.

Als je naar My T-Mobile gaat dan zie je welk bedrag er nog voldaan moet worden. Ik raad je dus aan om dit zo snel mogelijk te voldoen, zodat je niet wederom geblokkeerd wordt.

Heel veel succes met de laatste fase van de zwangerschap! Als we nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten!

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hallo @MariekeS1987 Spannend zo’n nieuw kindje👍🏻
Welke betaaloptie heb je gebruikt? Lees hier meer informatie
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Marieke,

Dan is het inderdaad buitengewoon belangrijk dat je kunt bellen!

We hebben inderdaad een betaling van je ontvangen gisteren. Voor nu hef ik bij hoge uitzondering de blokkade op, maar er staat nog een factuur bij ons open die al betaald had moeten zijn. Dit is de factuur van 18 oktober met uiterste betaaldatum 28 oktober. Om deze reden was de blokkade nog niet automatisch opgeheven, aangezien niet het gehele openstaande bedrag voldaan was. De blokkade is voor nu dus opgeheven, maar als de rest van de achterstand niet spoedig wordt overgemaakt, dan wordt de blokkade automatisch weer geactiveerd.

Als je naar My T-Mobile gaat dan zie je welk bedrag er nog voldaan moet worden. Ik raad je dus aan om dit zo snel mogelijk te voldoen, zodat je niet wederom geblokkeerd wordt.

Heel veel succes met de laatste fase van de zwangerschap! Als we nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten!
Oh tóch nog een openstaande factuur. (Iets met zwangerschapsdementie) Ik zag het al nergens terug.
Maar als ik nu naar my tmobile ga kan ik nog steeds die factuur nergens betalen?
Wat is nu handig, handmatig overmaken?
Hartstikke bedankt in ieder geval!
De blokkade is er nog niet vanaf.. is er iets mis gegaan?
Reputatie 5
Badge +6
Hoi @MariekeS1987,

Een bevalling wat een ontzettend spannende tijd! Zou je je toestel even willen herstarten, en vervolgens even te testen of de blokkade verwijderd is? Ik hoor het graag! Vaak is een herstart al voldoende, maar mocht dat niet het geval zijn dan zoeken we zeker met je mee naar een oplossing.
Al diverse malen gedaan, doet het nog steeds niet!
En ja zeker spannend, zie het al voor me dat ik dadelijk moet bevallen en niemand kan bereiken 😂🙈
Reputatie 5
Badge +6
@MariekeS1987 ik vrees, maar weet het als medeklant natuurlijk nooit zeker, dat er nog steeds ergens een blokkade actief is. Daarom heb ik T-Mobile moderator @David nogmaals gewezen op dit topic. Nog heel even geduld, we gaan dit oplossen!
Reputatie 7
Badge +20
Hi @MariekeS1987,

Ik heb even gekeken en de blokkade was toch automatisch weer aangesprongen, maarrrr ik zie dat je ondertussen hebt betaald en de blokkades zijn er nu helemaal vanaf!

Als het goed is moet je alweer kunnen bellen. Anders is opnieuw opstarten de beste optie, maar ik gok dat het al gewoon weer werkt!

Nogmaals heel veel succes en als we nog iets voor je kunnen doen, trek aan onze bel!
ik wil mijn blokade opheffendhad een bedrag open staan en die is betaal dus hoe kan ik me blokade opheffen
Reputatie 7
Badge +20
Hoi @kadriye40,

Ik heb het gelijk voor je gecontroleerd, maar vanuit onze kant staan er geen blokkades meer op jouw aansluiting, in verband met de te late betaling. Deze blokkades zijn op 3 mei al verwijderd van jouw aansluiting. De enige blokkades die er nu nog actief zijn, zijn de blokkades die je zelf via My T-Mobile hebt ingesteld. Als je hier iets in wilt aanpassen, dan kun je zelf via My T-Mobile de blokkades opheffen.

Mocht er nog iets niet lukken, laat dan even weten wat je probeert en welke melding je krijgt wanneer het fout gaat. Dan helpen we je er graag bij verder!

PS Ik heb jouw username aangepast, omdat dit jouw telefoonnummer was. Houd er rekening mee dat dit een openbare Community is en iedereen dus mee kan lezen. Plaats dus geen privégegevens in openbare berichten.

Reageer