Beantwoord

Blokkade opheffen

Hallo,

ik heb vanavond een mail ontvangen betreffende een blokkade op mijn telefoon vanwege een betalingsachterstand van €50,73. Ik wou dit via de betaallink uit diezelfde mail van vanavond betalen, maar deze was niet meer werkzaam/geldig. Ik heb het bedrag dan maar handmatig via internetbankieren overgemaakt met als risico dat het langer duurt qua verwerken. Nu zie ik in my t-mobile dat de achterstand €100,09 bedraagt. Maar voor het andere bedrag heb ik nog 12 dagen om te betalen. Ik ga er dan ook vanuit dat als mijn betaling van €50,73 verwerkt is, de blokkade opgeheven zal worden?

onderstaande is betaald:

Onderstaande mag nog binnen 12 dagen:

Het lukt mij momenteel niet om dat bedrag ook te betalen..

ik hoor graag van jullie!

Met vriendelijke groet,
Linda
icon

Beste antwoord door Jaimy 8 januari 2019, 10:09

Hoi Linda,

Ik heb meteen even met je meegekeken!

Na wat uitzoekwerk zie ik dat de blokkade niet is geplaatst vanwege de betalingsachterstand, maar doordat de incasso's geblokkeerd zijn - om welke reden kunnen wij niet inzien, maar dit komt voor als je zelf de incasso's van T-Mobile hebt geblokkeerd of om andere redenen, die je kunt opvragen bij jouw bank.

De blokkade kan ik voor jou verwijderen als je even een betaalbewijsje naar mij toestuurt. 🙂 Zorg dan wel dat je jouw privégegevens daarin even onleesbaar maakt.

Ik zie je bericht tegemoet!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Linda,

Ik heb meteen even met je meegekeken!

Na wat uitzoekwerk zie ik dat de blokkade niet is geplaatst vanwege de betalingsachterstand, maar doordat de incasso's geblokkeerd zijn - om welke reden kunnen wij niet inzien, maar dit komt voor als je zelf de incasso's van T-Mobile hebt geblokkeerd of om andere redenen, die je kunt opvragen bij jouw bank.

De blokkade kan ik voor jou verwijderen als je even een betaalbewijsje naar mij toestuurt. 🙂 Zorg dan wel dat je jouw privégegevens daarin even onleesbaar maakt.

Ik zie je bericht tegemoet!

Reageer