Beantwoord

Blokkade opheffen

• 8 juli 2020
  • 1 reactie
  • 456 Bekeken

Gisteren heb ik mijn betalingsachterstand voldaan en zou  mijn blokkade na 1u worden opgeheven.
Nu is mijn simkaart nogsteeds geblokkeerd. Kan dit verwijderd worden? 

icon

Beste antwoord door CrisTien 8 juli 2020, 09:34

Goedemorgen @Lvdv110 Welkom!

Heb je de telefoon al een keer opnieuw opgestart?

Dan maak je opnieuw verbinding met het netwerk.

Als alles is betaald zou het weer moeten werken.

1. Antwoord op: blokkade opheffen

Meer over Facturen en betalingen
    Wanneer wordt de blokkade van mijn simkaart gehaald?

Er zijn verschillende mogelijke oorzaken waarom je simkaart geblokkeerd kan zijn. Dit zijn de 4 meest voorkomende:

• Als je een betalingsachterstand hebt (of had), plaatsen wij een blokkade voor bepaalde diensten. Op t-mobile.nl/betalen lees je alles over de verschillende betaalopties en leggen we ook uit hoe snel de blokkade vervolgens wordt verwijderd.
    • Als je een nieuw T-Mobile abonnement hebt, kan het zijn dat je simkaart geblokkeerd is voor bepaalde diensten. Na je eerste 2 betalingen wordt deze blokkade automatisch verwijderd.
    • Het kan ook zijn dat je ons zelf om een blokkade hebt gevraagd. Zo’n blokkade kun je dan ook zélf weer verwijderen, eenvoudig in My T-Mobile.
    • Tot slot kan het zijn dat je in korte tijd opvallend hoge kosten hebt gemaakt. In dat geval kunnen wij ervoor kiezen een blokkade te plaatsen, om je te beschermen tegen nog meer kosten. Je kunt dan contact met ons opnemen (via 06 2400 1200) voor meer informatie.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @Lvdv110 Welkom!

Heb je de telefoon al een keer opnieuw opgestart?

Dan maak je opnieuw verbinding met het netwerk.

Als alles is betaald zou het weer moeten werken.

1. Antwoord op: blokkade opheffen

Meer over Facturen en betalingen
    Wanneer wordt de blokkade van mijn simkaart gehaald?

Er zijn verschillende mogelijke oorzaken waarom je simkaart geblokkeerd kan zijn. Dit zijn de 4 meest voorkomende:

• Als je een betalingsachterstand hebt (of had), plaatsen wij een blokkade voor bepaalde diensten. Op t-mobile.nl/betalen lees je alles over de verschillende betaalopties en leggen we ook uit hoe snel de blokkade vervolgens wordt verwijderd.
    • Als je een nieuw T-Mobile abonnement hebt, kan het zijn dat je simkaart geblokkeerd is voor bepaalde diensten. Na je eerste 2 betalingen wordt deze blokkade automatisch verwijderd.
    • Het kan ook zijn dat je ons zelf om een blokkade hebt gevraagd. Zo’n blokkade kun je dan ook zélf weer verwijderen, eenvoudig in My T-Mobile.
    • Tot slot kan het zijn dat je in korte tijd opvallend hoge kosten hebt gemaakt. In dat geval kunnen wij ervoor kiezen een blokkade te plaatsen, om je te beschermen tegen nog meer kosten. Je kunt dan contact met ons opnemen (via 06 2400 1200) voor meer informatie.

Reageer