Beantwoord

Blokkade opheffen

• 22 juli 2020
  • 2 reacties
  • 237 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Heb afgelopen dinsdag mijn betaling aan jullie gedaan voor mijn maandelijkse abonnementskosten. Dit stond voor 12 uur dezelfde dag op jullie rekening.  Nu heb ik gister een blokkade gekregen, dus waarschijnlijk Is de betaling in jullie systeem langs elkaar heen gegaan. Maar hij Is nog steeds niet binnen 1 uur opgelost.  Zouden jullie dit zo snel mogelijk in orde kunnen maken, want ik heb mijn telefoon vanaf vrijdag t hele weekend weer  nodig voor mijn werk?!

icon

Beste antwoord door Waqqas 22 juli 2020, 23:07

hallo @Lnd83 

Had je betaald via IDEAL of handmatig via internetbankieren?

Bij IDEAL is je betaling vrijwel direct verwerkt en bij een handmatige betaling kan dat tot 2 werkdagen duren.

Je kan in je T-mobile account zien of alles is betaald en als alles in orde is wil je dan je toestel eens herstarten?

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18

hallo @Lnd83 

Had je betaald via IDEAL of handmatig via internetbankieren?

Bij IDEAL is je betaling vrijwel direct verwerkt en bij een handmatige betaling kan dat tot 2 werkdagen duren.

Je kan in je T-mobile account zien of alles is betaald en als alles in orde is wil je dan je toestel eens herstarten?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Lnd83 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je geen blokkade meer hebt. Als je je toestel opnieuw start dan zou je weer goed bereik moeten hebben zoals @Waqqas ook aangeeft.

Ik wens je een fijne dag verder!

Reageer