Beantwoord

Blokkade opheffen

• 3 augustus 2020
  • 3 reacties
  • 280 Bekeken

Hoi.

ik heb zojuist mijn achterstand betaalt. Ik heb een mailtje ontvangen met daarin dat mijn blokkade binnen 1 uur verwijderd zou worden. Dit is nog niet gebeurd. Kan iemand mij helpen.

icon

Beste antwoord door David 3 augustus 2020, 07:51

Hoi @Youssef271,

Dat wil ik zeker! Ik heb gelijk jouw betalingen erbij gepakt en zie dat we inderdaad vannacht een betaling van je hebben ontvangen, maar er staat nog een ander bedrag open wat ook betaald had moeten zijn. Pas wanneer dit ook betaald is, wordt de blokkade daadwerkelijk opgeheven. Op jouw My T-Mobile kun je precies zien welk bedrag er nog voldaan moet worden en dit kun je dan ook direct overmaken.

Als het gelukt is en de blokkade is er niet binnen een uur af, laat het dan even weten, dan helpen we je verder. Mocht je nog andere vragen hebben, dan horen we dat natuurlijk ook graag!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Youssef271,

Dat wil ik zeker! Ik heb gelijk jouw betalingen erbij gepakt en zie dat we inderdaad vannacht een betaling van je hebben ontvangen, maar er staat nog een ander bedrag open wat ook betaald had moeten zijn. Pas wanneer dit ook betaald is, wordt de blokkade daadwerkelijk opgeheven. Op jouw My T-Mobile kun je precies zien welk bedrag er nog voldaan moet worden en dit kun je dan ook direct overmaken.

Als het gelukt is en de blokkade is er niet binnen een uur af, laat het dan even weten, dan helpen we je verder. Mocht je nog andere vragen hebben, dan horen we dat natuurlijk ook graag!

@David Raar in de mail stond daar niks over. Is het niet mogelijk om mijn nu weer aan te sluiten en dat ik die vanmiddag betaal. Ik heb namelijk mijn tel nodig voor mijn werk.

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Youssef271 

Je dient het bedrag eerst volledig te betalen en daarna wordt je blokkade binnen een uur opgeheven, herstart daarna je toestel.

De blokkade er eerder af laten halen is helaas niet mogelijk.

Reageer