Beantwoord

Blokkade opheffen na betaling

• 14 juni 2016
  • 6 reacties
  • 123 Bekeken

goedemiddag,ik kreeg onverwachts een hele hoge rekening
175euro..dit had ik niet en werd daarom geblokkeerd.
maar vrijdagmiddag heb ik het bedrag betaald en kreeg een ontvangstbevestiging van t-mobile.
het is nu dinsdag en ik ben nogsteeds geblokkeerd.
is dat gebruikelijk?of kan ik nog iets doen?
icon

Beste antwoord door Amy 14 juni 2016, 14:49

Hey,

Ai.. het is natuurlijk wel de bedoeling dat wij de blokkade weer verwijderen! Normaal gaat dit automatisch maar ik zie dat dit bij jou niet het geval is geweest. Excuses hiervoor! Uiteraard heb ik zojuist direct de blokkade verwijderd.

Wil je het toestel even uit- en weer aanzetten? Dan kun je daarna weer volledig gebruik maken van je toestel! 🙂

Laat je het weten als je nog vragen hebt?
Bekijk origineel

6 reacties

Je kunt bellen en dan kan een medewerker de blokkade opheffen.
Reputatie 7
Badge +15
Hey,

Ai.. het is natuurlijk wel de bedoeling dat wij de blokkade weer verwijderen! Normaal gaat dit automatisch maar ik zie dat dit bij jou niet het geval is geweest. Excuses hiervoor! Uiteraard heb ik zojuist direct de blokkade verwijderd.

Wil je het toestel even uit- en weer aanzetten? Dan kun je daarna weer volledig gebruik maken van je toestel! 🙂

Laat je het weten als je nog vragen hebt?
goedemorgen, ik heb het zelfde heb me factuur betaald sinds gisteren avond maar me mobiel is nog steeds geblokkeerd moet ik even langs de winkel?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Edog0172,

Allereerst welkom op het forum!

Goed dat je even contact met ons opneemt hierover. Hoe heb je precies betaald? Er zijn namelijk verschillende verwerkingstijden. Ik zie dat jouw betaling nog niet verwerkt is, maar ik heb jouw blokkade alvast verwijderd. Als je je toestel voor alle zekerheid even uit- en aanzet moet alles weer werken.

Laat je even weten of alles zo in orde is? Als ik nog iets voor je kan betekenen, hoor ik het graag.
fijn dat er eerst iets van een waarschuwingsbericht komt... blijkbaar is mijn incasso niet gelukt en is er nu een blokkade. iDeal overmaken lukt niet krijg een fout melding op jullie site... wat nu?!?!
Reputatie 7
Badge +20
Hey Lizettee21,

Welkom op ons forum!

In ons systeem zie ik dat mijn collega Tanju je al verder heeft geholpen via de chat. Zij heeft aangegeven dat de betaling door je bank geweigerd werd, waardoor je aan onze kant geblokkeerd werd. Ze heeft je ook een AcceptEmail verstuurd, zodat je het bedrag alsnog kon overmaken. Ik zie dat de blokkade er op dit moment af is. :)

Als je nog verdere vragen hebt, laat het ons gerust weten!

Reageer