Beantwoord

Blokkade opheffen na betaling

  • 3 januari 2017
  • 1 reactie
  • 104 Bekeken

Goeden dag, ik heb vandaag via ideal link betaling voldaan maar ik ben al geblokkeerd voor uitgaande gesprekken?.terwijl ik in de aantal dagen zit voor betaling? Kan dit alsnog svp opgeheven worden?

Gr
icon

Beste antwoord door Thalina 4 januari 2017, 10:30

Hoi Cliftonice15,



Begrijpelijk dat je zo snel mogelijk weer bereikbaar wilt zijn als je hebt betaald! Ik zie in het systeem dat gisteren jouw betaling voor de factuur van 16/11 is binnengekomen. Gisteravond heb je mijn collega gesproken en zij heeft je verder geholpen en de blokkade ook verwijderd. Klopt het dat alles weer werkt? Mocht dat niet zo zijn, dan wil ik je adviseren om je toestel even uit- en aan te zetten.



Nog iets heel anders: vergeet niet een T-Mobile Samen groep aan te maken! Geloof mij, die wil je hebben! 😉 Het is helemaal gratis en je ontvangt er leuke voordelen mee! Op deze pagina vind je alle info en kun je gelijk jouw groep aanmaken.



Laat je het weten als ik nog ergens bij kan helpen? We staan voor je klaar!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Cliftonice15,

Begrijpelijk dat je zo snel mogelijk weer bereikbaar wilt zijn als je hebt betaald! Ik zie in het systeem dat gisteren jouw betaling voor de factuur van 16/11 is binnengekomen. Gisteravond heb je mijn collega gesproken en zij heeft je verder geholpen en de blokkade ook verwijderd. Klopt het dat alles weer werkt? Mocht dat niet zo zijn, dan wil ik je adviseren om je toestel even uit- en aan te zetten.

Nog iets heel anders: vergeet niet een T-Mobile Samen groep aan te maken! Geloof mij, die wil je hebben! 😉 Het is helemaal gratis en je ontvangt er leuke voordelen mee! Op deze pagina vind je alle info en kun je gelijk jouw groep aanmaken.

Laat je het weten als ik nog ergens bij kan helpen? We staan voor je klaar!

Reageer