Beantwoord

Blokkade opheffen via iDeal online betalen

• 14 december 2016
  • 19 reacties
  • 872 Bekeken

hoe kan ik via my tmobile een blokade online betalen bij het inloggen zie ik geen ideal mogelijk om te betalen graag hulp want ik moet echt de betalingen asap doen want anders lijden met werk enorm.
icon

Beste antwoord door Hajar 15 december 2016, 14:37

Hi Fredrick,

Ik zie dat je vanochtend goed bent geholpen door mijn collega. Zij heeft jou een acceptemail gestuurd waarmee jij je betaling kan voldoen. Is hiermee alles naar wens?

Laat mij weten als ik nog iets kan betekenen en ik wens je alvast fijne feestdagen! 🙂
Bekijk origineel

19 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Fredrick,

Ik zie dat je vanochtend goed bent geholpen door mijn collega. Zij heeft jou een acceptemail gestuurd waarmee jij je betaling kan voldoen. Is hiermee alles naar wens?

Laat mij weten als ik nog iets kan betekenen en ik wens je alvast fijne feestdagen! 🙂
Ik heb precies hetzelfde probleem! Wie kan mij helpen?
Reputatie 7
Badge +15
Hi Nadia,

Ik help je graag verder! 🙂

Op deze pagina op My T-Mobile kun je zien welke bedragen nog open staan. Via deze pagina zie je hoe je het direct kunt overmaken. Mocht dat niet lukken dan staat op die pagina ook meer informatie over hoe je het bedrag direct zelf kunt overmaken.

Laat je weten of het gelukt is?
ik heb t zelfde probleem!
Reputatie 7
Badge +15
Hey Lastpakje,

Had je bovenstaande reactie van mij gezien? Lukt het ook niet om het zelf over te maken? :)

Overmaken kan naar NL03 COBA 0733 959 717 t.n.v. T-Mobile. Vergeet niet om je telefoonnummer of klantnummer in de omschrijving te zetten!

Ik hoor graag of het gelukt is!
Hallo,

Ik kan ook niet via ideal betalen. En kan ook niet goed zien hoeveel ik moet betalen .

Gr karin
Ik heb nu mijn rekening handmatig overgemaakt !!! Met de nodige info zoals telefoon nummer/ factuurnummer en klantnummer . Nu hoop ik wel dat vandaag nog mijn blokkade wordt verwijderd. Omdat ik niet per ideal kon betalen . En baal er wel van dat jullie slecht tebereiken zijn .
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Karena,

Wat vreemd dat ook jij de betaling niet kan doen via iDeal! Waar gaat het precies fout bij jou en welke melding krijg je te zien?

Ik heb meteen de blokkade voor je opgeheven zodat je weer kan bellen en gebeld worden. Zet over 15 minuten je toestel één keer helemaal uit en weer aan. Zo word je opnieuw op het netwerk aangemeld.

Op onze incasso pagina vind je alle betaalmethodes en de verwerkingstijden. Mocht je in de toekomst weer een betaling willen doen dan kan dat via onze incasso pagina.
Hai Issam

Dank je wel. Ik kan gewoon niet zien waar ik via ideal kan betalen . Maar goed het is zo weer opgelost. Maar ik snap nog steeds niet waarom ik er een blokkade erop had .
Hallo
Ik heb dat dus ook blijkt een blokkade op mobiel dochter te zijn nu.Ging naar my tmobile
en zag dat er een rekening niet betaald was wilde het via ideal doen maar ging ook niet. Nu maar per internetbankieren gedaan .Hoelang duurt dit.Vreemde er van ik heb hier over geen brief of mijn dochter een bericht over gehad.Dus was ineens boem!!:(
Hoi bij ook zelfde wil betallen via ideal lukt niet...krijg niet eens melding..bij facturen....help ik wil betallen om blokade opteheven
Klopt had ik ook maar lukte niet dus via internet bankieren betaald pffff. Dus dochter nu niet bereikbaar
Reputatie 7
Badge +20
Hi Patries en Ali,

Ik zie dat jullie beide jullie betaling hebben voldaan. De betaling van deze maand is ook binnen bij ons en verwerkt en dus heb ik de blokkade verwijderd. Je dochter is nu dus ook bereikbaar Patries. 🙂

Ik hoop dat hierme alles naar wens is en wens jullie nog een fijne jaarwisseling toe! 🙂
Reputatie 2
Ik heb hetzelfde probleem.
Meerdere malen heb ik geprobeerd om in te loggen en het via ideal over te maken.
Maar helaas krijg ik niets te zien als ik inlog.
Ik heb het bedrag nu overgemaakt via internetbankieren met klantnummer en telefoonnummer.
Hoop dat de blokkade gauw verdwijnt.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Nadieh01,

Jammer om te horen dat het bij jou ook niet lukt! Ik heb dit gelijk doorgezet naar degene die gaat over My T-Mobile om te onderzoeken hoe dit precies komt. In de tussentijd heb ik alvast jouw blokkade opgeheven, zodat je weer kunt bellen en gebeld worden. Zet voor alle zekerheid even je telefoon uit en aan, dan moet het weer werken. Jouw betaling wordt binnen drie werkdagen verwerkt en dat zal dan ook zichtbaar zijn op My T-Mobile.

Laat je weten of het zo weer in orde is?
Reputatie 2
Het is gelukt. Bedankt voor alle moeite! 🙂.
Gisteren heb ik een achterstand betaald dmv het betalen via iDeal in de acceptmail. Op de website staat echter nog bij mij dat ik nog steeds een achterstand heb. Hoe lang duurt het voordat dit verwerkt is?
Ik kan de openstaande termijn niet voldoen via de ideallink. Zouden jullie een mail kunnen sturen met de link er in?
Reputatie 7
Badge +20
@Nadieh01

Top dat het bij jou opgelost is! :)

@Mikea92

De betaling hebben we binnen en de blokkade is ook opgeheven. Het kan soms nog even duren voor alles goed en wel verwerkt is in ons systeem!

@Sweetyjenna

Ik heb jou zojuist een AcceptEmail verstuurd naar jouw Hotmailadres. Dit is de factuur van 7 december en de eerste termijn van jouw betalingsregeling. Van beide rekeningen was de termijn namelijk al verstreken. Ik wil je er wel op wijzen dat de betalingsregeling spoedig ook vervalt als deze termijn niet snel binnen is.

Mochten we nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan weten!

Reageer