Beantwoord

Blokkade premium diensten

Waarom is mijn telefoon geblokkeerd?
icon

Beste antwoord door Amy 16 maart 2016, 07:59

Hey Peter,

Ik zie dat je ondertussen contact hebt gehad met de klantenservice. Mijn collega heeft geen blokkade kunnen vinden maar ik ben bang dat zij nog niet helemaal wakker was! 😉

Er was namelijk nog wel een blokkade actief op roaming, internationaal gebruik en premium diensten. Deze blokkade was geactiveerd omdat de uiterste betaaldatum van jouw laatste factuur verstreken was. Omdat je de factuur ondertussen hebt betaald heb ik de blokkade voor je verwijderd en het moet nu weer mogelijk zijn om gebruik te maken van premium- diensten. Overigens heb ik de klantverzoekblokkade op roaming voor je aan laten staan.

Wil je laten weten of alles nu weer naar behoren werkt?

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Welke melding zie je staan op je telefoon? En welke telefoon heb je?

Groet,
Reputatie 7
Badge +15
Hey Peter,

Ik zie dat je ondertussen contact hebt gehad met de klantenservice. Mijn collega heeft geen blokkade kunnen vinden maar ik ben bang dat zij nog niet helemaal wakker was! 😉

Er was namelijk nog wel een blokkade actief op roaming, internationaal gebruik en premium diensten. Deze blokkade was geactiveerd omdat de uiterste betaaldatum van jouw laatste factuur verstreken was. Omdat je de factuur ondertussen hebt betaald heb ik de blokkade voor je verwijderd en het moet nu weer mogelijk zijn om gebruik te maken van premium- diensten. Overigens heb ik de klantverzoekblokkade op roaming voor je aan laten staan.

Wil je laten weten of alles nu weer naar behoren werkt?
Dankjewel en het werkt weer goed groet peter
Reputatie 7
Badge +15
Hey Peter,

Fijn om te horen dat het weer werkt!

Als we verder nog iets voor je kunnen doen, let me know. En nog excuses dat mijn collega het niet direct op heeft kunnen lossen. 🙂

Reageer