Beantwoord

Blokkade terwijl de facturen zijn betaald

• 15 mei 2017
  • 3 reacties
  • 73 Bekeken

Hallo,

Vorige maand heb ik een betalingsregeling afgesproken en hier ook de eerste betaling van voldaan. Nu heb ik 3 weken geen gebruik gemaakt van mijn simkaart wegens verblijf buitenland. Bij terugkomst in Nederland blijk ik geblokkeerd te zijn.
Wat is hiervoor de rede? Het lijkt mij dat bij een regeling geen blokkade noodzakelijk is.

Graag uitleg.

Mvg. Hamers
icon

Beste antwoord door Thalina 15 mei 2017, 09:15

Hoi Hamers,

Begrijpelijk dat je wilt weten waardoor dit komt! Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie dat jouw betalingsregeling helemaal voldaan is maar dat er nog een factuur van 20/03 open staat. Deze factuur had voor 30/03 betaald moeten zijn, dus vandaar dat je op dit moment een blokkade hebt. Je kunt dit openstaande bedrag het beste betalen via iDeal via My T-Mobile. Dan wordt de betaling het snelst verwerkt en vervolgens de blokkade verwijderd. Laat je weten als het gelukt is met betalen?

Als ik verder nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Hamers,

Begrijpelijk dat je wilt weten waardoor dit komt! Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie dat jouw betalingsregeling helemaal voldaan is maar dat er nog een factuur van 20/03 open staat. Deze factuur had voor 30/03 betaald moeten zijn, dus vandaar dat je op dit moment een blokkade hebt. Je kunt dit openstaande bedrag het beste betalen via iDeal via My T-Mobile. Dan wordt de betaling het snelst verwerkt en vervolgens de blokkade verwijderd. Laat je weten als het gelukt is met betalen?

Als ik verder nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten!
Bedankt voor de reactie,

Alsnog erg vreemd aangezien ik juist over deze rekening een maand geleden een betalingsregeling had aangevraagd van 2 termijnen. Wellicht dat hier dan iets in fout is gegaan.
Reputatie 5
Badge +17
Hoi Juline86,

Dat is inderdaad vreemd. In het systeem zie ik nu dat er een regeling is getroffen voor de factuur van maart. Deze kan dus in 2 termijnen betaald worden. Aanvullende informatie is te vinden op je My T-Mobile account onder het kopje 'Factuur'.

Is alles nu in orde? Heb je aanvullende vragen of onduidelijkheden dan horen we het graag van je!

Reageer