Beantwoord

Blokkade toestel, factuur wel betaald

  • 29 maart 2016
  • 1 reactie
  • 46 Bekeken

hallo,

ik krijg zonet (15h00) te horen dat toestel/nummer geblokeerd is wegens achterstand
op mytmobile zie ik echter dat alle facturen betaald zijn
wat is er aan de hand?

gr
maarten kools
icon

Beste antwoord door Amy 30 maart 2016, 12:08

Hey Maarten,

Je hebt ondertussen contact gehad met een van mijn collega's via de chat en zij heeft je meer informatie gegeven. Ook de blokkade is inmiddels verwijderd. 🙂

Laat je het weten als we verder nog iets voor je kunnen betekenen?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Hey Maarten,

Je hebt ondertussen contact gehad met een van mijn collega's via de chat en zij heeft je meer informatie gegeven. Ook de blokkade is inmiddels verwijderd. 🙂

Laat je het weten als we verder nog iets voor je kunnen betekenen?

Reageer