Vraag

Blokkade verwijderen

• 11 september 2012
  • 3 reacties
  • 203 Bekeken

Goedemiddag,

Vanochtend om 9:00 heb ik via ideal een betaling gedaan van het openstaande bedrag. Hier heb ik ook een sms ter bevestiging gekregen. Alleen tot op heden is de blokkade niet verwijderd. Hoe kan dit? Dit zou toch binnen 2 uur zijn?

Vriendelijke groet,

Eelke

3 reacties

@Eelke en @truus12

Ik zie dat gisteren respectievelijk om 14 uur en 13 uur de blokkade's zijn verwijderd. Ik laat intern uitzoeken of de tekst aangepast moet worden of dat het een incident is geweest dat de blokkade's binnen 2 uur verwijderd zullen worden. In ieder geval onze welgemeende excuses voor het feit dat het langer duurde dan de beloofde 2 uur.
Same here! Vanmorgen vroeg betaald, ze vermelden op website dat de her-aansluittijd 2 uur is.... inmiddels 13.00uur en nog steeds niet aangesloten!!
ik ben pas vanaf vrijdag bezig of ze me weer willen heraansluiten maar ze sturen je aan de telefoon van het kastje naar de muur vandaag weer gebeld bleek er helemaal door niemand niks vermeld te staan in de compter maar stond wel dat alles voldaan was maar heb me factuur hier nu voor me op me account maar hebben daarbij ook nog steeds niks aan veranderd

Reageer