Beantwoord

Blokkade verwijderen

Waarom is me blokkade niet opgeheven
icon

Beste antwoord door Hajar 9 april 2019, 11:22

HI Hichie,

Geen zorgen! ik zie dat je betaling is verwerkt en dus heb ik de blokkade direct verwijderd. Als je je toestel opnieuw start dan ben je weer bereikbaar. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Als je nog andere vragen hebt, let me know! 😊

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Goedemiddag @Hichiee0318
Heb je de telefoon al opnieuw opgestart?
je maakt dan opnieuw verbinding met het netwerk.
Het kan ook zijn dat de betalingen nog niet zijn verwerkt dan moet je nog even geduld hebben.

Er zijn/waren wat problemen in het opheffen van de blokkades!
Of dat voor jouw ook geldt kan ik als klant niet zien, daarom heb ik het even doorgegeven zodat een moderator (als ze aanwezig zijn en tijd hebben) de blokkade eventueel handmatig kan verwijderen.
Hopelijk kan je snel weer bellen.

Prettige dag verder.
goedemiddag , bedankt voor je reactie, ik heb me telefoon opnieuw gestart en al uren geleden het bedrag voa ideal betaalt maar heb nog niks vernomen

gr
Reputatie 7
Badge +17
@Hichiee0318 Je moet wel alle openstaande rekeningen hebben betaald voor dat de blokkade er af gaat..ik ben ook maar een klant (wel een lieve klant) dus ik kan dat niet voor je nakijken.😊
Hier kan je meer informatie lezen

Misschien zit daar het probleem?
Je kunt inloggen in je account, daar staat ook je betaalstatus bij.
Fijne middag/avond
Ik heb t bedrag betaald wat er open stond communicatie is er niet, als ze aangeven binnen een uur dan moeten ze zich daar aan houden heel vervelend dit
Reputatie 7
Badge +20
HI Hichie,

Geen zorgen! ik zie dat je betaling is verwerkt en dus heb ik de blokkade direct verwijderd. Als je je toestel opnieuw start dan ben je weer bereikbaar. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Als je nog andere vragen hebt, let me know! 😊

Reageer