Vraag

Blokkade verwijderen

• 29 september 2019
  • 15 reacties
  • 575 Bekeken

Hallo
Ik heb ongeveer een week geleden een blokkade op m'n telefoon gekregen die heb ik 2 dagen later afbetaald nu heb ik meerdere keren gewacht en m'n telefoon opnieuw opgestart maar ik heb nog steeds een blokkade. Ik kan de klantenservice niet bereiken want ik ben in het buitenland en ze hebben geen, email
Weet iemand wat ik hieraan kan doen?

15 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedemiddag @isaiahk Welkom in de community,
Op welke manier heb je de rekeningen betaald?

• De blokkade wordt verwijderd binnen 1 uur, bij een betaling via iDEAL op My T-Mobile
  • De blokkade wordt verwijderd binnen 5 uur, bij een betaling via AcceptEmail en als je in een T-Mobile Shop betaalt
  • De blokkade wordt verwijderd na 3 werkdagen, als je de betaling zelf overboekt via internetbankieren
  • De blokkade wordt verwijderd na 7 werkdagen, als je een papieren overschrijfkaart of acceptgiro gebruikt.
Hey
Ik heb via iDeal betaalt
Reputatie 7
Badge +20
@isaiahk Vreemd, heb je nu geen achterstand meer?
heb je ook in je account gekeken of je niet toevallig een blokkade hebt staan voor buitenland bellen en internet?
Staat je roaming ook aan?
Ben je in de EU en heb je wel een bundel voor het buitenland?

Ja,
Roaming staat aan al m'n instellingen voor het buitenland staan aan heb m'n achterstand weggewerkt en heb een abonnement voor in Europa
Reputatie 7
Badge +20
Oké laatste idee van mij.
Heb je al geprobeerd om (klik hier Handmatig een andere provider te kiezen.
Als dat ook niet helpt laat het dan wel weten zodat de moderators morgen kunnen kijken wat er mis gaat.
Groetjes!
Ja net geprobeerd werkt ook niet
Wel bedankt voor de moeite vandaag
Reputatie 7
Badge +20
Hi @isaiahk

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie geen blokkade actief. Werkt het nu wel of ervaar je nog steeds problemen? In welk land ben je momenteel? Heb je verder wel bereik? Ik hoor graag van je zodat ik je verder kan helpen!
Hey @Hajar het werkt nog steeds niet ik ben in het Verenigd Koninkrijk er staat sinds de blokkade. "geen service alleen noodoproenen"
Reputatie 6
Badge +4
@isaiahk Dit lijkt minder op een blokkade het heeft meer met de simkaart te maken die geen netwerk pakt zoals je al aangaf heb je het al handmatig geprobeerd.

Kan je eens de sim in een andere toestel steken en een andere sim in je toestel? Dan kijk je maar waar het probleem ligt en is een vervangende sim denk ik het meest logische als j
Het niet aan de toestel ligt.

Succes!
Reputatie 4
Badge +4
Je spreekt over een blokkade, maar wat ervaar je precies? Geen netwerk, geen data gebruik mogelijk, niet kunnen bellen/gebeld worden?
Reputatie 6
Badge +4
Je spreekt over een blokkade, maar wat ervaar je precies? Geen netwerk, geen data gebruik mogelijk, niet kunnen bellen/gebeld worden?
Geen service alleen noodoproepen 😉😉
Reputatie 4
Badge +4
Zou je in het “Tele2 Sim menu” eens voor handmatige Sim selectie kunnen kiezen?
Hallo
Ik heb ongeveer een week geleden een blokkade op m'n telefoon gekregen die heb ik 2 dagen later afbetaald nu heb ik meerdere keren gewacht en m'n telefoon opnieuw opgestart maar ik heb nog steeds een blokkade. Ik kan de klantenservice niet bereiken want ik ben in het buitenland en ze hebben geen, email

Je kunt de klantenservice ook via de website bereiken via Chat. Waneer je de chat start praat er eerst een robot tegen je. Zeg gewoon dat je een medewerker wilt spreken. Dan word je geplaatst in een wachtrij. Zodra je contact hebt moet je ze zeggen dat je hebt betaald. En nogsteeds een blokkade hebt. Dan halen ze die handmatig eraf. Als ze beweren dat de betaling niet binnen is. Kun je ze vragen een bestand verzoek te doen zo dat jij een screenshot van je betaal afschrift kunt sturen.
Reputatie 4
Badge +4

Hallo
Je kunt de klantenservice ook via de website bereiken via Chat. Waneer je de chat start praat er eerst een robot tegen je. Zeg gewoon dat je een medewerker wilt spreken. Dan word je geplaatst in een wachtrij. Zodra je contact hebt moet je ze zeggen dat je hebt betaald. En nogsteeds een blokkade hebt. Dan halen ze die handmatig eraf. Als ze beweren dat de betaling niet binnen is. Kun je ze vragen een bestand verzoek te doen zo dat jij een screenshot van je betaal afschrift kunt sturen.

Een moderator heeft al gemeld dat er geen blokkade meer actief is.
Reputatie 7
Badge +20
@isaiahk Kan je nog steeds niet bellen? Heb je de tip van @Waqqas al geprobeerd (simkaart testen in een andere gsm)?
Laat even weten of je dan wel kan bellen en internetten werkt dat ook niet dan lijkt je simkaart stuk
Als wij niets meer lezen neem ik aan dat het is opgelost.

Groetjes

Reageer