Beantwoord

Blokkade verwijderen bij betalingsregeling

• 22 december 2017
  • 3 reacties
  • 129 Bekeken

wanneer download je de blokkade?
icon

Beste antwoord door Johrick 22 december 2017, 11:00

Hi Rafaljucha,

Oké, ik begrijp dus uit je uitleg dat je op dit moment in het buitenland bent, een betalingsregeling hebt op dit moment dus het internet op wilt in het buitenland?

Als dat het geval is moet ik je teleurstellen, wanneer je een betalingsregeling hebt kan je geen gebruik maken van extra diensten totdat alles is afbetaald.

Ik hoop dat ik je hiermee duidelijkheid heb gegeven over waarom je geen gebruik kan maken van diensten in het buitenland.

Ik wens je nog een fijne tijd toe in het buitenland! (Waar ben je heen gegaan? 🙂 )
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hi Rafaljucha,

Zou je jouw vraag misschien iets meer kunnen toelichten?

Wat is je precieze probleem of waar loop je tegen aan?

Ik hoop dat een mede klant of ik je kan helpen! 🙂
Ik ben in het buitenland. geen manier om te gaan. Ik heb de betaling in termijnen 04.01 en 04.02 betaald. wanneer wordt het slot verwijderd?
Reputatie 4
Badge +3
Hi Rafaljucha,

Oké, ik begrijp dus uit je uitleg dat je op dit moment in het buitenland bent, een betalingsregeling hebt op dit moment dus het internet op wilt in het buitenland?

Als dat het geval is moet ik je teleurstellen, wanneer je een betalingsregeling hebt kan je geen gebruik maken van extra diensten totdat alles is afbetaald.

Ik hoop dat ik je hiermee duidelijkheid heb gegeven over waarom je geen gebruik kan maken van diensten in het buitenland.

Ik wens je nog een fijne tijd toe in het buitenland! (Waar ben je heen gegaan? 🙂 )

Reageer