Beantwoord

Blokkade verwijderen na betaling

  • 30 september 2016
  • 2 reacties
  • 91 Bekeken

Goedenavond ik heb op 28 september mijn factuur betaald. Ik heb nog steeds een blokkade mijn vraag is wanneer word die blokkade eraf gehaald
icon

Beste antwoord door KoenM 1 oktober 2016, 13:47

Hoi Karina.

Welkom op het forum!

Normaliter zou de blokkade inderdaad automatisch moeten opgeheven worden. Vandaag is er echter geen medewerker aanwezig op het forum, je zult dus of tot morgen moeten wachten, of je moet even bellen met de klantenservice.

Succes!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Hoi Karina.

Welkom op het forum!

Normaliter zou de blokkade inderdaad automatisch moeten opgeheven worden. Vandaag is er echter geen medewerker aanwezig op het forum, je zult dus of tot morgen moeten wachten, of je moet even bellen met de klantenservice.

Succes!
Reputatie 7
Badge +15
Hi Karina,

Ik zie dat de blokkade ondertussen verwijderd is. Ik zie ook dat je van het weekend nog contact hebt gehad met een van mijn collega's over dat je geen netwerk had. Kun je aan ons laten weten of alles ondertussen weer naar behoren werkt? 🙂

Reageer