Beantwoord

Blokkade verwijderen na betaling

• 5 juli 2017
  • 4 reacties
  • 162 Bekeken

Het lijkt erop dat mijn telefoon geblokkeerd is. Toch heb ik alle facturen betaald. Alleen de laatste is te laat betaald geweest maar al wel ruim 1 week geleden afgeschreven. Kan mijn blokkade spoedig opgeheven worden?? Groet Esther Matze 06 ***
icon

Beste antwoord door EstherMatze 5 juli 2017, 21:08

Hoi Thalina,

Dank voor je reactie. Vanmorgen was het opeens donker op mijn scherm, de telefoon reageerde nergens op. Aan kreeg ik m niet terwijl ik daarvoor had gezien dat ie 100% vol zat. Ik heb ook een externe accupack erachter zitten. Enfin, eerlijk gezegd vond ik een blokkade vrij onwaarschijnlijk omdat niets werkte en niet alleen mijn sim. Toch heb ik een rekening die nog open stond acuut betaald. ( waarschijnlijk nu dubbel ) De hele dag heeft ie het niet gedaan tot een uur of 17 vanmiddag. De telefoon voelde vrij heet aan en opeens gaf de batterij aan dat ie vrijwel leeg was. Met het externe accupack m bijgeladen en nu doet alles het opeens weer en voelt de telefoon niet meer heet. Ik denk dat er iets met de batterij is ipv blokkade. Dank voor jullie betrokkenheid. Ik kan weer bellen.

Groet Esther
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 1
Een niet onbelangrijk terzijde: Houd de warmte-ontwikkeling van je telefoon de komende keren opladen GOED in de gaten. Een enkele klacht op het internet laat zien dat de telefoon spontaan té heet wordt met alle ellende ( en brandweerlieden) van dien.
Hoop voor jou dat dit alleen maar loos alarm is!
Reputatie 4
Badge +17
Hoi Esther,

Ik ben blij dat je telefoon in ieder geval weer werkt. Wel vreemd dat die het even niet heeft gedaan..

Als je de factuur dubbel hebt betaald dan zal het te veel betaalde bedrag verrekend worden met jouw eerstvolgende factuur. Was één van de betalingen een automatische incasso en wil je liever het geld in de aankomende weken voor iets anders gebruiken? Dan kan je via internet bankieren aan de bank opdracht geven om het bedrag te storneren. Je krijgt het bedrag dan binnen 2 werkdagen terug. Let wel op, wanneer je dit doet terwijl je de factuur niet dubbel hebt betaald zullen er naar alle waarschijnlijkheid extra kosten in rekening worden gebracht voor het te laat betalen van de factuur. Daarnaast is er ook een kans dat er blokkades worden geactiveerd.

Mocht je in de toekomst weer problemen ervaren met je toestel dan horen we het natuurlijk graag van je. We helpen je graag aan een oplossing! Laat ons dan in je bericht weten welk merk en model toestel je gebruikt en wat je allemaal wel of niet kan, dan kunnen wij gericht op zoek gaan naar een oplossing. We hopen natuurlijk dat dit niet nodig is!
Hoi Thalina,
Dank voor je reactie. Vanmorgen was het opeens donker op mijn scherm, de telefoon reageerde nergens op. Aan kreeg ik m niet terwijl ik daarvoor had gezien dat ie 100% vol zat. Ik heb ook een externe accupack erachter zitten. Enfin, eerlijk gezegd vond ik een blokkade vrij onwaarschijnlijk omdat niets werkte en niet alleen mijn sim. Toch heb ik een rekening die nog open stond acuut betaald. ( waarschijnlijk nu dubbel ) De hele dag heeft ie het niet gedaan tot een uur of 17 vanmiddag. De telefoon voelde vrij heet aan en opeens gaf de batterij aan dat ie vrijwel leeg was. Met het externe accupack m bijgeladen en nu doet alles het opeens weer en voelt de telefoon niet meer heet. Ik denk dat er iets met de batterij is ipv blokkade. Dank voor jullie betrokkenheid. Ik kan weer bellen.

Groet Esther
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Esther,

Dat zou natuurlijk niet de bedoeling moeten zijn als je alles hebt betaald! Ik heb even jouw 06-nummer uit jouw bericht gehaald, aangezien iedereen hier mee kan lezen. Het is een openbaar forum.

Terug naar jouw vraag: ik heb gelijk in het systeem gekeken, maar ik zie dat er geen blokkades actief zijn. Wat kan je precies niet meer? Bellen, gebeld worden en/of internetten? Ik zie dat je net voor het plaatsen van jouw bericht hier in ieder geval nog een sms hebt kunnen versturen. Heb je problemen op één locatie of overal? En heb je jouw toestel al eens volledig uit- en aangezet? Als je alleen niet kunt internetten, kun je dan eens bij jouw instellingen kijken of je per ongeluk 'mobiele gegevens' hebt uitgezet? Kun je anders eens jouw simkaart in een ander toestel testen, werkt het dan wel? Op die manier kunnen we uitsluiten of het misschien aan jouw simkaart of toestel ligt.

Ik zie jouw reactie graag tegemoet!

Reageer