Beantwoord

Blokkade verwijderen na betaling

  • 5 juli 2020
  • 2 reacties
  • 263 Bekeken

Ik heb mij betalingsachterstand betaald kunt u mij blokkade weghalen 

icon

Beste antwoord door Hajar 5 juli 2020, 12:10

Hi @abdelmoumen2002 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je nog een betaling hebt openstaan waardoor de blokkade nog niet is verwijderd. Als je naar My T-Mobile gaat en klikt op facturen dan zie je precies welke facturen nog openstaan. Zodra die betaling voldaan is, wordt blokkade automatisch verwijderd. Kom je zo verder? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het weten!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +10

Misschien overbodig maar heb je je toestel al opnieuw opgestart?

Hoe heb je betaald?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @abdelmoumen2002 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je nog een betaling hebt openstaan waardoor de blokkade nog niet is verwijderd. Als je naar My T-Mobile gaat en klikt op facturen dan zie je precies welke facturen nog openstaan. Zodra die betaling voldaan is, wordt blokkade automatisch verwijderd. Kom je zo verder? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het weten!

Reageer