Beantwoord

Blokkade voor gebruik in Nederland

• 20 juli 2020
  • 2 reacties
  • 254 Bekeken

Hoi, mijn aansluiting is helaas afgesloten maar heb voor zover ik weet wel netjes betaald. Kan hier naar gekeken worden aub zodat ik zsm weer aangesloten kan worden? Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Hajar 21 juli 2020, 11:49

Hi @jadebrent 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je nog openstaande facturen hebt en daardoor heb je een blokkade. Je kan op My T-Mobile terugzien wat er openstaat en hoe je dat kan betalen. Zodra de betaling is verwerkt, wordt de blokkade verwijderd. Kom je zo verder? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het mij weten!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @jadebrent  Welkom, je kan in je account van T-M zien of alles echt is betaald.

Heb je een bericht gehad met het verzoek te betalen? 
 Gaat dit over T-mobile thuis of Mobiel want dat is niet duidelijk uit je bericht. 

Meestal heb je ook een mail gekregen dat er een blokkade aan komt.

Is je simkaart nog goed?

Lees Hier meer over betalen enz.

• Je krijgt binnen de betalingsregeling geen verder uitstel van betaling
  • Je krijgt tijdens de regeling een blokkade. Hierdoor kun je niet meer bellen in en naar het buitenland, internetten in het buitenland, bellen naar servicenummers, en sms-diensten gebruiken.
  • Tijdens de betalingsregeling kun je in je My T-Mobile account de status van je regeling bijhouden
  • Tijdens de regeling kun je je abonnement niet wijzigen of verlengen
  • Je betaalt je normale maandelijkse facturen op tijd
  • Als je je tijdens de betalingsregeling niet aan de betalingsvoorwaarden houdt, dan kan T-Mobile verdere maatregelen nemen
  • Je kunt tijdens de betalingsregeling geen T-Mobile Extra punten inwisselen.
Reputatie 7
Badge +20

Hi @jadebrent 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je nog openstaande facturen hebt en daardoor heb je een blokkade. Je kan op My T-Mobile terugzien wat er openstaat en hoe je dat kan betalen. Zodra de betaling is verwerkt, wordt de blokkade verwijderd. Kom je zo verder? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het mij weten!

Reageer