Beantwoord

blokkade wat nu

  • 24 september 2020
  • 1 reactie
  • 123 Bekeken

beste t mobile,

Ik heb van de week 68,99 betaald en heb nu nog een bedrag van €185,19 open staan.

Nu is mijn vraag of ik aub tot maandag uitstel kan krijgen voor dat bedrag want er staat nu een blokkade op mijn mobiel waardoor ik niemand kan bellen maar ik moet mensen kunnen bereiken aangezien er een familielid in kritieke toestand ligt.

Ik begrijp dat ik gewoon had moeten betalen maar ik heb nu pas weer een stabiel inkomen door de corona situatie. 

Ik hoop dat jullie me aub kunnen helpen in zit met mn handen in mijn haren. 

Dit zou zeker niet nog eens voorkomen. 

Mvg,

V

icon

Beste antwoord door CrisTien 24 september 2020, 10:50

Goedemorgen @Virprive Welkom! Heb je geen betaalregeling of  uitstel van betaling aangevraagd?

Klik hier voor meer informatie

Als TM dit niet voor je kan oplossen koopt dan gewoon even één prepay kaartje zodat je in iedergeval kan bellen in deze nare situatie.

Sterkte en succes! 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @Virprive Welkom! Heb je geen betaalregeling of  uitstel van betaling aangevraagd?

Klik hier voor meer informatie

Als TM dit niet voor je kan oplossen koopt dan gewoon even één prepay kaartje zodat je in iedergeval kan bellen in deze nare situatie.

Sterkte en succes! 

Reageer