Beantwoord

blokkade word na betaling niet opgeheven na 2 uur

• 22 maart 2013
  • 43 reacties
  • 1228 Bekeken

mijn blokade is na 3 uur nog steeds niet opgeheven wel heb ik al een betalings bevesteging
hoe word dit opgelost het zou maar 2 uur duren na betalen
ik hoop op antwoord
icon

Beste antwoord door SvenD 22 maart 2013, 17:29

Hoi Kimkeja1980,

Allereerst welkom op het forum!
Ik zie inderdaad dat de betaling vandaag binnen is gekomen.
Waarom de verwerking zoveel tijd met zich meebrengt durf ik je niet te vertellen.

Ik heb de blokkade al wel voor je verwijderd!
Ik wil je vragen je toestel uit/aan te zetten, en dan zou het weer moeten werken!

Ik hoop dat je hier wat aan hebt:)

Mvg, SvenD
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

43 reacties

Reputatie 1
Hoi Kimkeja1980,

Allereerst welkom op het forum!
Ik zie inderdaad dat de betaling vandaag binnen is gekomen.
Waarom de verwerking zoveel tijd met zich meebrengt durf ik je niet te vertellen.

Ik heb de blokkade al wel voor je verwijderd!
Ik wil je vragen je toestel uit/aan te zetten, en dan zou het weer moeten werken!

Ik hoop dat je hier wat aan hebt:)

Mvg, SvenD
Hallo,

Ik heb vandaag de betalingsachterstand betaald via internetbankieren maar nog steeds geen bericht ontvangen en de blokkade is niet opgeheven.
Reputatie 1
Hoi damla,

Welkom op het forum!

Een betaling middels internetbankieren gaat helaas niet binnen 2 uur. Hiervoor geldt een verwerkingstijd van 3 werkdagen.

Wanneer je dit in de toekomst sneller wilt laten verlopen zijn er 2 opties die er maar 2 uur over doen;
- Bellen naar 1202 om telefonisch een machtiging door te geven voor een automatische incasso
- Betaal in een T-mobile winkel contant of middels PIN

Mvg,

SvenD
Dit probleem heb ik ook, Ik wacht nu al sinds Dinsdag tot mn blokkade word opgeheven.
Reputatie 1
Hallo TheSnagger,

In de loop van vandaag word je blokkade verwijderd, ik zie dat de betaling in verwerking is.
De 3 werkdagen zijn vandaag ten einde.

Mvg, SvenD
Oke 🙂 Daar ben ik blij om! bedankt!
Hallo ik heb vanochtend me achterstand betaald en tot nu toe nog geen bevestiging niks gekregen. Hoe zit dat dan?
Reputatie 1
Hoi Nannypaulina,

Welkom op het forum!

Ik heb je gegevens bekeken en zie dat de bedragen nu worden verwerkt.
Je zult in de loop van vanavond gewoonweg weer kunnen bellen:)

Mvg, SvenD
Hey Sven,

De dag is nu toch wel voorbij en heb nog steeds een blokkade. 
Heb de telefoon al meerdere keren opnieuw opgestart en dergelijke, dus daar ligt het niet aan. 
Ook in een andere telefoon heb ik hetzelfde probleem. 
Ik het trouwens via iDeal betaald en volgens jullie site moet dat na 2 uur opgelost zijn. En volgens een andere pagina na 12 uur. Maar ik zie nergens iets staan over 3-4 werkdagen
Ook ik heb vanmiddag betaald in de shop en ben nog steeds geblokkeerd! Inmiddels 4 uur later...
Goedenavond!!ook heb ik helaas nog steeds een blokkade,messtal binnen 2uren opgelost nu helaas niet,kunnen jullie erna kijken?

Dankjewel alvast, Groeten!
Reputatie 6
@TheSnagger

Wat een vervelende situatie! Ik heb zojuist in de systemen gekeken en ik zie dat per 25 maart een betalingsregeling is ingegaan. Daarbij zijn er een aantal blokkades verwijderd. Je zou als het goed is weer kunnen bellen. Zo niet, dan wil ik je vragen je toestel opnieuw op te starten. Wil je laten weten of het is gelukt? :)

@CharmaineK

Ook voor jou is het bovenstaande van toepassing. :)

@peetjuh

Alle betalingen zijn door jou voldaan en alle blokkades zijn opgeheven. 🙂
Ik heb een betalingsregeling getroffen, netjes op tijd betaald, nl gisteren middag om 14.30u en kan nu nog steeds geen gebruik maken van mijn telefoon. 
Waarom wordt ik sowieso afgesloten, terwijl ik netjes bel voor een betalingsregeling? Waarom wachten jullie niet af met blokkeren tot iemand zich niet netjes aan de betalingsregeling houdt?

Ik hoop snel weer aangesloten te zijn..
Overigens betaalt via acceptmail.
Reputatie 5
@Droomspookje wat vervelend om te lezen dat het even duurde voordat de blokkade werd opgeheven. Ik zie dat dit inmiddels is gebeurd. Na betaling kan het even duren voordat dit door ons systeem is verwerkt.
hoi  ik wil graag mijn abonament verlengen ben 2 keer naar een t-mobiel winkel geweest blijkt er een blokkaden er op te zitten echt belachelijk  moet 42 uur wachten tot de blokkaden er af is maar ik wachten al 40 uur  maar nog raarder ik kan het wel verlengen via de site aleen krijg ik geen email of het gelukt is heb het 2 keer geprobeert geen resultaat ik baal als een stekker ik zit er zelfs over na te denken om het abonament te stopen en bij een andere abonament aanbieder een af te sluiten en ik hou er niet van om aan het lijntje gehouden te worden en elke keer te bellen om die rot blokkaden ik heb geen achterstand met betaalen  en er was een brief die duidelijk was om de blokkaden te laaten verwijderen maar daar word niet naar geluistert of wat mee gedaan zo ga je niet met klanten om echt heel slecht van jullie kant
Reputatie 5
@smokeytess Welkom op het T-Mobile forum! :)

Wat vervelend dat het allemaal zo gelopen is. Ik zie dat je inmiddels met succes je overzetting naar PrePaid hebt geregeld. Ik stuur je even een privébericht om deze situatie uit te leggen.
Tom..

Kan je mij ook helpen en me vertellen wrm mi n n betaalstatus op openstaand blijft ataan terwijl er vorige week al betaald is. Door omstandigheden wordt ons geld nu beheerd en moet het van een andere rekening afkomen en kan het niet van mijn rekening afgeschrwven worden.

Ik hoop dat je me kan helpen want It niet te wachten op een blokkade.

Thx
Reputatie 6
Badge +16
@svaldilfari

Allereerst welkom op het T-Mobile Forum!

Het bedrag is vorige week van het rekeningnummer afgeschreven dat geregistreerd staat bij jouw 06- nummer. Dit bedrag is diezelfde dag nog teruggeboekt. Je gaf aan dat de betaling wel is gedaan. Zou je kunnen aangeven op welke manier dit bedrag alsnog is betaald en of hier ook een betalingskenmerk bij is vermeld? Ik wacht je reactie af. 🙂
Reputatie 2

- Betaal in een T-mobile winkel contant of middels PIN

Mvg,

SvenD

Wel bij de automaat, anders naait een medewerker je door
1 cent te laten staan, ze houden namelijk niet van werken.
Goedendag,
Mijn aansluiting is geblokkeerd en ik had al een betalingsregeling afgesproken en een een aanbetaling gedaan en nu is mijn aansluiting weer geblokkeerd.

Met vriendelijke groeten
Reputatie 3
@rsa894
De reden waarom je geblokkeerd bent heeft te maken dat naast de lopende betalingsregeling de factuur van april €103,55 open is komen te staan.
In eerste instantie is dit bedrag op 26 april van jouw rekening geïncasseerd maar op 6 mei weer teruggeboekt door de bank.
De reden hiervan kun je daarom alleen bij jouw bank opvragen.
Let er wel op dat op 31 mei ook de factuur van mei €23,67 voldaan moet zijn.
Hoi, ik heb 3uur geleden mijn betalingsachterstand betaald in een tmobileshop. Maar ben nog steeds geblokkeerd voor uitgaande gesprekken.
Reputatie 5
Hoi Joshu, welkom op het T-Mobile Forum!

Je toestel opnieuw opstarten wil ook wel eens helpen (ik ga er vanuit dat er geen andere belemmeringen zijn)

[quote]Hoi, ik heb 3uur geleden mijn betalingsachterstand betaald in een tmobileshop. Maar ben nog steeds geblokkeerd voor uitgaande gesprekken.