Beantwoord

blokkade word na betaling niet opgeheven na 2 uur

• 22 maart 2013
  • 43 reacties
  • 1228 Bekeken

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

43 reacties

Heb ik geprobeerd maar is nog steeds geblokkeerd
Reputatie 5
Dan kan ik niets voor je betekenen. Ben ook een klant net als jij.
Misschien dat er nog een T-Mobile Moderator is die in het systeem kan.
Even afwachten.

Heb ik geprobeerd maar is nog steeds geblokkeerd
Goedemorgen,

Ik kwam er 2 dagen geleden achter dat mijn telefoon afgesloten is voor uitgaande gesprekken. Na in te loggen om myt-mobile zag ik dat er 2 facturen open stonden, april en mei. Voor april heb ik echter geen bericht gehad dat deze niet was afgeschreven. Heb de rekening van april daarom via internetbankieren overgemaakt (dit was afgelopen woensdag). De rekening van mei heb ik vanochtend via de acceptmail betaald. Van beiden nog geen bevestiging gekregen. Enig idee hoe dat zit, zodat ik voordat het weekend begint weer kan bellen ipv het weekend zonder telefoon te zitten?

Bij voorbaat dank.
Reputatie 5
Voor de betaling van woensdag zou ik contact opnemen met de klantenservice.
De acceptemail is zelf de bevestiging. Als je deze opnieuw opent zie je de status veranderd op betaald
Reputatie 5
@Oliebol
Eventueel naar een T-Shop gaan met een print van betaling woensdag?

En dan kun je daar contact opnemen met klantenservice als nog nodig.

Succes
Voor de betaling van woensdag zou ik contact opnemen met de klantenservice.
De acceptemail is zelf de bevestiging. Als je deze opnieuw opent zie je de status veranderd op betaald

Werkt die verandering ook door bij mijn betaalstatus oo myt-mobile? Daar staat dat de factuur nog steeds openstaat namelijk. Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice als mijn telefoon geblokkeerd is voor uitgaande berichten?
Ik heb vanmorgen via een accept email mijn achterstand betaald maar mij wattsup doet het nog steeds niet en er was ook nog geen blokkade plaats gevonden
@philo

Welkom op het forum! :D

Ik zie dat je al contact hebt gehad met de telefonische klantenservice. Zij hebben een hoop aanpassingen voor je gedaan, zijn je problemen verholpen?
Idem dito.
Echter betaald via IDeal
Hallo, ik heb sinds vrijdag ochtend een betaling gedaan maar nog steeds ben ik geblokkeerd. En sinds vanochtend kan ik alleen gesprekken ontvangen. Kunnen jullie nagaan of het wel is ontvangen ?
Hallo,

Ook ik heb dit probleem, betaald via iDEAL en na 4,5 uur nog steeds niet opgeheven. Mobiel al een paar keer opnieuw opgestart zonder verbetering. Weet niet wat ik hiermee nu moet doen?
Reputatie 7
Badge +20
Hey dvanstar,

Goed dat je dit even vraagt! :)

Ik zie dat de blokkade gisteravond, iets na je bericht, verwijderd is. Doet alles het nu weer? Anders zou je het toestel nog eens uit en aan kunnen zetten.

Als we nog ergens mee kunnen helpen, let us know!
Weet iemand hoe lang het duurt voor je een bericht terug krijgt?
Heb mijn betaling eergister via ideal betaald maar de blokkade is nogniet opgeheven.
Kan nu ook de klantenservice niet bellen!! En ben zaterdag pas in de mogelijkheid om naar een t-mobile winkel te gaan. Heb mijn telefoon al een paar x aan en uitgezet maar niks!!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Kimmie1980,

Ik heb inmiddels je vraag beantwoord in dit topic. Om het forum overzichtelijk te houden, is het niet toegestaan om je vraag in meerdere topics te stellen. Meer hierover kun je lezen in onze huisregels.
Ik wil het overige bedrag van mijn betalingsregeling via iDeal betalen, alleen lukt dat niet in Mijn T-mobile. Is het mogelijk om een betaallink te onvangen via de mail, zodat mijn blokkade wordt opgeheven?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Lm.

Ik zie terug dat je vanochtend een collega hebt gesproken. Ik reken er dus op dat alles helemaal duidelijk is opgelost! Als je nog vragen hebt, let us know!
Hallo,
Zoals eerder aangegeven heb ik na blokkade de rekening betaald ook heb ik hier een bevestiging van ontvangen. Nu kan ik nog steeds geen gebruik maken van de diensten en ontvang ik zonet van jullie een e-mail dat er nog een bedrag open staat. Dit kan ik echter niet terug vinden op mijn t- mobile. Graag ontvang ik een mail met de gegevens van dit openstaande bedrag zodat ik dit dan ook gelijk kan betalen.

mvg,
Reputatie 7
Badge +20
Hi @Mier1986,

Je hebt ook al een eigen topic aangemaakt met dezelfde vraag. Het is niet de bedoeling dat je meerdere malen dezelfde vraag stelt, dit wordt als spamnen gezien.

Aangezien dit topic al oud is gaat dit topic op slot en je eigen topic blijft open.