Beantwoord

Blokkade wordt niet opgeheven

• 24 oktober 2019
  • 3 reacties
  • 381 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Goedemorgen, 

Ik heb sinds gisteravond een blokkade op mijn telefoon staan. 

Ik had een betalingsachterstand die ik gelijk gisteren voldaan heb maar de blokkade wordt niet verwijderd.

Wanneer wordt de blokkade verwijderd? 

icon

Beste antwoord door CrisTien 24 oktober 2019, 10:58

Goedemorgen @S1512 Welke betaaloptie heb je gebruikt?

En heb je de telefoon al een keer opnieuw opgestart?

• Wanneer wordt mijn betaling verwerkt?

Als je een betaling doet kan het even duren, voordat deze zichtbaar is op My T-Mobile. Hoe lang het duurt, hangt af van manier waarop je betaalt.

• De snelste verwerkingstijd geldt bij betalingen die gedaan zijn via My T-Mobile (iDeal), namelijk 1 uur.
    • Betalingen in de T-Mobile Shop (zowel via de terminal als via de kassa) worden binnen 5 uur verwerkt. 
    • Heb je betaald via internetbankieren? Dan is de verwerkingstermijn 3 werkdagen.
    • Heb je een acceptgiro of overschrijfkaart naar je bank gestuurd, dan kan het 7 werkdagen duren.
    •  

Let op! Op My T-Mobile staat een overzicht van al je betalingen. Wanneer je betaald hebt staat deze niet meteen in je overzicht, dat kan een paar dagen duren. Is je betaling na 7 werkdagen nog niet zichtbaar op My T-Mobile? Neem dan contact met ons op
    Groetjes en prettige dag verder.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @S1512 Welke betaaloptie heb je gebruikt?

En heb je de telefoon al een keer opnieuw opgestart?

• Wanneer wordt mijn betaling verwerkt?

Als je een betaling doet kan het even duren, voordat deze zichtbaar is op My T-Mobile. Hoe lang het duurt, hangt af van manier waarop je betaalt.

• De snelste verwerkingstijd geldt bij betalingen die gedaan zijn via My T-Mobile (iDeal), namelijk 1 uur.
    • Betalingen in de T-Mobile Shop (zowel via de terminal als via de kassa) worden binnen 5 uur verwerkt. 
    • Heb je betaald via internetbankieren? Dan is de verwerkingstermijn 3 werkdagen.
    • Heb je een acceptgiro of overschrijfkaart naar je bank gestuurd, dan kan het 7 werkdagen duren.
    •  

Let op! Op My T-Mobile staat een overzicht van al je betalingen. Wanneer je betaald hebt staat deze niet meteen in je overzicht, dat kan een paar dagen duren. Is je betaling na 7 werkdagen nog niet zichtbaar op My T-Mobile? Neem dan contact met ons op
    Groetjes en prettige dag verder.

Goedendag, 

De blokkade is inmiddels verwijderd. 

Ik had de telefoon al een paar keer opnieuw opgestart. 

De betaling was via my tmobile gedaan vandaar het mailtje ook die ik daarna kreeg dat de blokkade binnen een uur verwijderd zou worden.

Inmiddels is het dus opgelost. 

Reputatie 7
Badge +20

@S1512 Oké opgelost.

Prettige dag verder. 👍🏻

Reageer