Beantwoord

Blokkade zonder reden

• 24 mei 2019
  • 3 reacties
  • 666 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Mijn abonnement is al 2 dagen geblokkeerd, terwijl ik geen openstaande betaling(en) heb. Hoe is dat mogelijk?!
Heb overal gezocht naar wat hier de oorzaak van kan zijn. En hoopte dat dit met 1 dag verholpen zou zijn omdat dit een foutje was.. maar helaas. Zou dit graag zo spoedig mogelijk opgelost zien.
icon

Beste antwoord door David 25 mei 2019, 10:27

Hoi @Lnd83,

Ik heb het gelijk even voor je gecontroleerd en er was iets verkeerd gegaan met het doorgeven vanaf jouw bank van de laatste betaling. Om deze reden ging er een signaal naar ons systeem en die schakelt dan een automatische blokkade in, omdat het bedrag dan niet afgeschreven kan worden. Ik zie dat de betaling nu alsnog voldaan is, dus ik heb de blokkade zojuist verwijderd. Even opnieuw opstarten zou voldoende moeten zijn om verbinding te krijgen!

Als we je nog ergens bij kunnen helpen, laat het ons weten! Fijn weekend!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi @Lnd83,

Ik heb het gelijk even voor je gecontroleerd en er was iets verkeerd gegaan met het doorgeven vanaf jouw bank van de laatste betaling. Om deze reden ging er een signaal naar ons systeem en die schakelt dan een automatische blokkade in, omdat het bedrag dan niet afgeschreven kan worden. Ik zie dat de betaling nu alsnog voldaan is, dus ik heb de blokkade zojuist verwijderd. Even opnieuw opstarten zou voldoende moeten zijn om verbinding te krijgen!

Als we je nog ergens bij kunnen helpen, laat het ons weten! Fijn weekend!
Nog superbedankt voor jou snelle service! Helaas heb ik hierdoor wel 3 dagen mijn telefoon niet kunnen gebruiken, waar ik hem het juist nodig had en was daar niet op berekend. Hierdoor is er een hoop mis gelopen, wat onnodig veel tijd en geld heeft gekost.
Gaan deze 3 dagen dat jullie geen dienst hebben kunnen leveren, dan verrekend worden in de abonnementskosten?

Je gaf tevens aan dat er iets mis is gegaan met het doorgeven van de betaling vanaf mijn bank. Door wat of wie is dit gekomen?
Is dit mis gegaan door onjuiste gegevens of een verkeerde handeling van iemand?
En ligt deze fout dan bij de bank, mij of iemand van jullie?

De betaling was al afgeschreven en bij jullie ontvangen, aangezien deze in de app al verwerkt was met de datum waarop betaald, bij de factuur. Zou er om deze reden dan ook geen signaal naar jullie systeem moeten inschakelen die de blokkade automatisch opheft?
Reputatie 7
Badge +20
Hi lind83,

Als er geen betaling kan worden afgeschreven dan staat er een bedrag open in ons systeem en wordt er automatisch een blokkade geplaatst. Zodra de betaling is voldaan wordt de blokkade automatisch verwijderd. Er kan soms een vertraging zitten in wat je op de app ziet en wat wij in ons systeem zien. Mocht je in de toekomst weer zoiets ervaren, trek dan gelijk aan de bel dan kunnen we zien wat er aan de hand is en indien nodig de blokkade direct verwijderen.

Als je nog andere vragen hebt, laat ons weten!

Reageer