Beantwoord

Blokkering niet opgeheven

• 10 april 2019
  • 5 reacties
  • 245 Bekeken

Hallo,

ik heb zondag mijn factuur betaald alleen kan ik nog steeds geen 4g gebruiken of bellen. Ik heb wel een sms ontvangen met dat het binnen 1 uur zou moeten werken. Telefoon al een aantal keer aan en uit gedaan maar dit hielp niet.
icon

Beste antwoord door David 10 april 2019, 12:57

Hi @fatosyumus,

Goed dat je het even laat weten, want dit is een bekend probleem aan onze zijde. De betalingen worden bij ons wel ontvangen, maar de blokkades op de achterstand worden niet automatisch verwijderd van de aansluiting. We werken er hard aan om dit zo spoedig mogelijk opgelost te hebben! Voor nu heb ik het handmatig voor je opgeheven, dus als je even jouw toestel opnieuw opstart, dan moet het alweer werken. Excuus voor het lange wachten!

Laat je weten of het gelukt is? Als je nog vragen hebt, hoor ik het ook graag!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi @fatosyumus,

Goed dat je het even laat weten, want dit is een bekend probleem aan onze zijde. De betalingen worden bij ons wel ontvangen, maar de blokkades op de achterstand worden niet automatisch verwijderd van de aansluiting. We werken er hard aan om dit zo spoedig mogelijk opgelost te hebben! Voor nu heb ik het handmatig voor je opgeheven, dus als je even jouw toestel opnieuw opstart, dan moet het alweer werken. Excuus voor het lange wachten!

Laat je weten of het gelukt is? Als je nog vragen hebt, hoor ik het ook graag!
Hoi David,

Helaas is het nog niet gelukt, heb mijn telefoon ook aan en uit gezet maar dit heeft niet geholpen.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi @fatosyumus,

Dat is vreemd! Ik heb de blokkades even aan- en uitgezet, zou je het nog eens kunnen testen? Het zou nu namelijk zeker weten moeten werken! 🤞
Hoi David,

Het werkt nu. Dankjewel!
Reputatie 7
Badge +20
Top!

Reageer