Door een betalingsregeling was het bellen naar het buitenland geblockeerd. Ik heb de betaling voldaan maar de blokkade is niet opgeheven. Kan mijn blockade opgeheven worden? Het is dringend
Dat ligt er een beetje aan via welk middel / methode de rekening voldaan is. T-Mobile biedt verschillende mogelijkheden voor betalingen.
In de FAQ staat:
Als je een betaling doet kan het even duren, voordat deze zichtbaar is op My T-Mobile. Hoe lang het duurt, hangt af van manier waarop je betaalt.
De snelste verwerkingstijd geldt bij betalingen die gedaan zijn via My T-Mobile (iDeal), namelijk 1 uur.
Betalingen in de T-Mobile Shop (zowel via de terminal als via de kassa) worden binnen 5 uur verwerkt.
Heb je betaald via internetbankieren? Dan is de verwerkingstermijn 3 werkdagen.
Heb je een acceptgiro of overschrijfkaart naar je bank gestuurd, dan kan het 7 werkdagen duren.
Let op! Op My T-Mobile staat een overzicht van al je betalingen. Wanneer je betaald hebt staat deze niet meteen in je overzicht, dat kan een paar dagen duren. Is je betaling na 7 werkdagen nog niet zichtbaar op My T-Mobile? Neem dan contact met ons op.
Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 5 cijfers van je iban? Dan kijk of er nog een blokkade actief staat. Ik zie je bericht graag tegemoet.
Vul je gebruikersnaam of e-mailadres in. We sturen een e-mail met instructies om het wachtwoord opnieuw in te stellen.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.