Beantwoord

BTW facturen 2017

• 9 november 2018
  • 1 reactie
  • 684 Bekeken

Mijn accountant wil graag de facturen met BTW over 2017 ontvangen.
Op jullie website heb ik inmiddels ingesteld dat dit op de volgende facturen aangegeven moet worden.
Ik heb ook de laatste 7 facturen opgevraagd. Jullie klanten service wil of kan mij niet helpen met mijn vraag. En zegt doodleuk dat ik het dan maar goed had moeten instellen.
Wat ik behoorlijk raar vind. Hopelijk kunnen jullie mij wel verder helpen
icon

Beste antwoord door David 10 november 2018, 12:00

Hi Vidnaik,

Het klinkt inderdaad niet erg vriendelijk, dat had wat aardiger gekund, sorry!

Het is in ieder geval geen kwestie van niet willen helpen, maar deze facturen kunnen wij niet meer voor je opvragen/opstellen. Als we dit voor je had kunnen regelen, dan hadden we dat natuurlijk direct voor je gedaan! Hopelijk kan jouw account met deze facturen ook uit de voeten.

Als je nog andere vragen voor ons hebt, laat het ons weten, dan helpen we je er verder bij!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Vidnaik,

Het klinkt inderdaad niet erg vriendelijk, dat had wat aardiger gekund, sorry!

Het is in ieder geval geen kwestie van niet willen helpen, maar deze facturen kunnen wij niet meer voor je opvragen/opstellen. Als we dit voor je had kunnen regelen, dan hadden we dat natuurlijk direct voor je gedaan! Hopelijk kan jouw account met deze facturen ook uit de voeten.

Als je nog andere vragen voor ons hebt, laat het ons weten, dan helpen we je er verder bij!

Reageer