Beantwoord

btw specificatie toestel en hoesje

• 11 juli 2020
  • 3 reacties
  • 558 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik heb een toestel gekocht met een eenmalige betaling in een T-Mobile shop, maar daar zat geen factuur bij. In My T-Mobile kan ik alleen de eenmalige betaling zien van het toestel bij het abonnement. Ik wil graag een BTW specificatie van mijn bij T-mobile gekochte toestel en hoesje.

icon

Beste antwoord door David 12 juli 2020, 12:26

Hoi @Sdereu,

Dit wil ik graag voor je nakijken, maar ik zie dat je nog niet bent geregistreerd met jouw My T-Mobile account. Zou je mij daarom via een privébericht jouw telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN kunnen sturen? Dan ga ik er mee aan de slag! 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Sdereu,

Dit wil ik graag voor je nakijken, maar ik zie dat je nog niet bent geregistreerd met jouw My T-Mobile account. Zou je mij daarom via een privébericht jouw telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN kunnen sturen? Dan ga ik er mee aan de slag! 

Goedenavond, hoe is dit afgelopen?

Ik wil gebruik maken van toestelflexibiliteit en dus mijn sim only verlengen met toestel. ik betaal het toestel in één keer. Krijg ik op de factuur ook het BTW bedrag te zien? BTW staat reeds op ‘aan’.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Jackps 

Ik heb je in dit topic van een reactie voorzien. 

Reageer