Beantwoord

Buitenland bellen

• 16 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 387 Bekeken

Ik was afgelopen maand een paar dagen in Frankrijk en heb hier naar een vast telefoonnummer gebeld in Nederland. Dit was een 0527 nummer, een vast nummer in Urk, Nederland. Het is GEEN servicenummer, want het is gewoon een camera winkel in Urk. Hier heb ik 12 minuten mee gebeld, waar ik 30 euro voor moet betalen. Ik heb onbeperkt 120 minuten bellen in het buitenland, en ik heb in totaal 22 minuten gebeld, waaronder 12 minuten met deze winkel. Dit moet dus binnen de 120 minuten vallen. Ik heb al meerdere malen met Tmobile gebeld, en er worden mij verschillende dingen verteld. Namelijk dat dit een servicenummer is, of dat het buiten mijn 120 minuten gratis bellen valt. Dit allemaal klopt niet, en ik zou graag willen dat iemand uitzoekt waarom ik 30 euro moet betalen terwijl ik gewoon gratis naar Nederland kan bellen.
icon

Beste antwoord door Hajar 17 augustus 2019, 12:26

Hi Juulsy,

Ik zie dat je gister een collega hebt gesproken en dat je bent verder geholpen. Hopelijk is hiermee alles naar wens!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Juulsy,

Ik zie dat je gister een collega hebt gesproken en dat je bent verder geholpen. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Reageer