Beantwoord

Buitenland + geen service ivm met betaling

• 20 oktober 2016
  • 1 reactie
  • 43 Bekeken

Hallo, ik had gister een bericht gestuurd over dat ik geen service heb in het buitenland. Er werd daarop geantwoord dat ik een betaling regeling heb getroffen, dat klopt. Maar dat was niet mijn bedoeling en had ik in september het gehele bedrag al betaald. Ik had dus geen betalingskenmerk bij vermeldt maar wel mijn klantennummer. En ik kreeg hier een antwoord op dat ik het volledig bedrag niet heb betaald, terwijl dat het wel betaald is. Hopelijk kunnen jullie mijn betaling van september van de maand augustus zien. Dus mijn vraag is kunnen jullie met spoed even kunnen checken zodat ik hier wel bereik heb.
icon

Beste antwoord door Kaassausje 21 oktober 2016, 13:26

Hoi Sonay.

Omdat je in dit topic al wordt geholpen en in dit topic al aardig uitgelegd hebt gekregen hoe het klantenforum werkt, sluit ik dit topic. Je eerste topic blijft uiteraard gewoon open voor reacties.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Hoi Sonay.

Omdat je in dit topic al wordt geholpen en in dit topic al aardig uitgelegd hebt gekregen hoe het klantenforum werkt, sluit ik dit topic. Je eerste topic blijft uiteraard gewoon open voor reacties.