Beantwoord

buitenland SMS extra betalen

• 11 februari 2019
  • 3 reacties
  • 126 Bekeken

Op mijn laatste factuur zijn extra kosten opgenomen voor 2 SMS in buitenland.
Ik heb een bundel inclusief 100 SMS pet maand waarvan er geen gebruikt zijn. Daarnaast zijn er geen SMS vanuit buitenland door mij verstuurd.
Ik heb op genoemd tijdstip wel een standaard SMS van T-Mobile gekregen met Welkom in Buitenland.

Hoe kan het zijn dat ik daarvoor extra moet betalen?

Ps ontvanger van 2 SMS is volgens factuur T-Mobile zelf.
icon

Beste antwoord door Jaimy 12 februari 2019, 13:53

Hoi Majams,

Ik kan je meteen gerust stellen hoor! Ik heb de kosten direct voor je vergoed, dus die zul je op jouw volgende factuur als korting terugzien.

De smsje's die wij sturen horen inderdaad gewoon gratis te zijn, dit is dan ook een fout bij ons in het systeem waar inmiddels ook al aan gewerkt wordt. Goed dus dat je het even aangaf!

Hopelijk is zo alles in orde en mocht ik meer voor je kunnen doen, geef dan gerust een seintje. 😃
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Majams,

Ik kan je meteen gerust stellen hoor! Ik heb de kosten direct voor je vergoed, dus die zul je op jouw volgende factuur als korting terugzien.

De smsje's die wij sturen horen inderdaad gewoon gratis te zijn, dit is dan ook een fout bij ons in het systeem waar inmiddels ook al aan gewerkt wordt. Goed dus dat je het even aangaf!

Hopelijk is zo alles in orde en mocht ik meer voor je kunnen doen, geef dan gerust een seintje. 😃
Bedankt voor je snelle reactie en de toegezegde terugbetaling.

Mvg Majams
Reputatie 7
Badge +19
Graag gedaan Majams! 😃

Reageer