Ik heb op mijn factuur van December 10 euro extra aan buitenlandse nummers bellen gefactureerd gekregen. Dit nummer is mijn EIGEN buitenlandse nummer. Ik heb mijn NL Sim die maand niet gebruikt, en zeker dus ook niet met dat nummer naar mijn eigen buitenlandse nummer gebeld.
Nu is het zo dat TMOBILE mij gebeld heeft om over een abonnement verlenging te informeren. Mijn sterke vermoeden is dat ze de kosten daarvoor onder mijn naam en nummer hebben gefactureerd.. dat kan toch niet zomaar?
Ik ben inmiddels in Canada en wil contact opnemen met TMOBILE, maar ik kan alleen een telefoonnummer vinden om dat te doen. Ik wil liever geen kosten maken om over onterecht gefactureerde kosten contact op te nemen. Heeft iemand een tip?
Beste antwoord door Hajar
Hi
Heb je jouw Nederlandse nummer doorgeschakeld naar je buitenlandse nummer? Dat als je op je Nederlandse nummer wordt gebeld het wordt doorgeschakeld naar je buitenlandse nummer? Dat zouden de kosten kunnen verklaren.
Ik hoor graag van je!