Beantwoord

Buitenlands nummer op factuur

• 26 oktober 2016
  • 3 reacties
  • 87 Bekeken

Ik heb vandaag een factuur ontvangen met daarop extra kosten.
Dit blijken 3 telefoon gesprekken naar Suriname te zijn!
Dit naar 2 verschillende nummers en in een tijdsbestek van ongeveer 10 minuten.
Ik ken de nummers niet en heb ook niet naar Suriname gebeld.
Wat moet ik nu doen?
icon

Beste antwoord door David 27 oktober 2016, 15:35

Hoi Ria,

Geen verre familie of vrienden op Suriname? Zou wel een mooi adres zijn voor een vakantie. ;)

Nu even zonder dollen, het is natuurlijk vreemd dat deze kosten zomaar op jouw factuur zijn verschenen. We gaan er altijd vanuit dat er daadwerkelijk verbinding geweest is, anders zetten wij dit niet op de factuur. Zou je kunnen controleren of er bij jouw oproepen misschien iets staat? Daarnaast ben ik ook benieuwd of je de afgelopen tijd toevallig gebeld bent door een buitenlands nummer wat jou vreemd voorkomt? Zo ja, heb je toen opgenomen en/of teruggebeld?

We willen graag kijken hoe deze nummers ineens op jouw factuur zijn verschenen! Hopelijk kun je ons wat meer info verschaffen.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Ria,

Geen verre familie of vrienden op Suriname? Zou wel een mooi adres zijn voor een vakantie. ;)

Nu even zonder dollen, het is natuurlijk vreemd dat deze kosten zomaar op jouw factuur zijn verschenen. We gaan er altijd vanuit dat er daadwerkelijk verbinding geweest is, anders zetten wij dit niet op de factuur. Zou je kunnen controleren of er bij jouw oproepen misschien iets staat? Daarnaast ben ik ook benieuwd of je de afgelopen tijd toevallig gebeld bent door een buitenlands nummer wat jou vreemd voorkomt? Zo ja, heb je toen opgenomen en/of teruggebeld?

We willen graag kijken hoe deze nummers ineens op jouw factuur zijn verschenen! Hopelijk kun je ons wat meer info verschaffen.
Beste David, bedankt voor je bericht. Probleem is opgelost! Ik heb de site van het ministerie van binnenlandse zaken via de site opgezocht. Helaas niet gezien dat ik op een Surinaamse site zat. Nu kan ik mij wel herinneren dat ik het een vreemd telefoonnummer vond. Helaas niet goed opgelet! Dat zal me zeker niet meer gebeuren!!!
Met vriendelijke groeten,Ria R
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Ria,

Goed te lezen dat je er achter bent gekomen waar het vandaan kwam! 🙂

Het is inderdaad handig om op dit soort punten te letten, de kosten zijn vaak hoger dan een gewoon telefoongesprek. Goed ook om af en toe je My T-Mobile te controleren of er iets opmerkelijks is of wanneer je twijfelt, dan weet je het direct.

Mochten er nog vragen zijn dan weet je ons hier te vinden!

Reageer