Beantwoord

Buitenlands rekeningnummer

• 4 oktober 2019
  • 4 reacties
  • 484 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Hoi T-Mobile,

Ik wil graag weten of het mogelijk is om de maandelijkse automatische incasso van een buitenlands rekeningnummer te laten afschrijven uit Zambia, waar ik de komende tijd verblijf (dus geen IBAN).

vriendelijke groet,
Romy Vijzelaar
icon

Beste antwoord door Folkert 4 oktober 2019, 21:06

Beste @Romy-v

Ik zou gewoon je Nederlandse rekening aanhouden als het voor een kortere periode is. Omdat je het abonnement weinig gebruikt is het verstandig je bundels zover mogelijk naar beneden bij te stellen, kun je laten weer terug zetten.

Als het voor langer is en je abonnement loopt bijna af dan heb je ook nog de optie om je nummer naar prepaid om te zetten met nummerbehoud, zo raak je 'm niet kwijt.

Groet, Folkert
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hallo @Romy-v

Buiten de EU valt dat dus dat gaat helaas niet lukken dat is tevens ook een nadeel voor t-mobile omdat daar voor hen hoge kosten aan kunnen zitten.
Reputatie 7
Badge +18
Beste @Romy-v

Ik zou gewoon je Nederlandse rekening aanhouden als het voor een kortere periode is. Omdat je het abonnement weinig gebruikt is het verstandig je bundels zover mogelijk naar beneden bij te stellen, kun je laten weer terug zetten.

Als het voor langer is en je abonnement loopt bijna af dan heb je ook nog de optie om je nummer naar prepaid om te zetten met nummerbehoud, zo raak je 'm niet kwijt.

Groet, Folkert
Reputatie 7
Badge +20
Beste @Romy-v welkom in de community.
Ga je in Zambia werken?
Kan je het bedrag niet zelf naar je Nederlandse nummer automatiseren zodat TM het bedrag daar kan innen?

Dit heb ik op de site gevonden:

Hoe kan ik mijn rekeningnummer wijzigen?In My T-Mobile wijzig je gemakkelijk zelf je rekeningnummer. Wil je een buitenlands rekeningnummer opgeven?
Neem dan contact op met ons op.

Wie weet hebben de moderators een oplossing voor je.
Meestal reageren ze binnen de 24/48 uur.

Groetjes en fijn weekend.👍🏻
Reputatie 4
Badge +4
De incasso’s zijn Europese incasso’s, die niet van andere banken dan een Europese IBAN gedaan kunnen worden. Je zou zelf maandelijks vanaf je rekening in Zambia kunnen betalen, maar dan ben je waarschijnlijk meer bankkosten kwijt dan voor het aanhouden van je Nederlandse rekening.

Reageer