Beantwoord

Bundels aanpassen na hoge facturen

  • 30 november 2016
  • 3 reacties
  • 71 Bekeken

Beste T-Mobile,

Mijn factuur is een paar keer flink hoog uitgevallen. Dit is natuurlijk even schrikken. Via de app heb ik toen gekeken wat opties zijn om mijn bundel aan te passen. Maar nu zie ik dat dit ook is ingeschakeld. Hoe kan dit en wat is nu een gunstige bundel voor mij?
icon

Beste antwoord door Thalina 1 december 2016, 11:22

Hoi Rebecca,

Ik kan mij goed voorstellen dat dat een schrikken is! Een hoge factuur terwijl je die niet verwacht is natuurlijk nooit leuk. Ik zie dat het komt doordat je regelmatig over je belminuten heen bent gegaan de afgelopen tijd, waardoor je overige kosten hebt gemaakt. Maar ik zie dat je op 16/11 jouw belbundel hebt aangepast van 120 minuten naar onbeperkt bellen. Heel verstandig! Vanaf nu zou je in ieder geval geen hoge facturen meer moeten krijgen doordat je over je belminuten heen bent gegaan. Dat scheelt in ieder geval weer 🙂

Was je op zoek naar deze bundel in de My T-Mobile app? Als ik kijk naar jouw gemiddelde verbruik in de afgelopen maanden is onbeperkt bellen een gunstige bundel voor jou. Je redt het meestal niet met 120 minuten in een maand. Als ik naar jouw internetverbruik kijk kom je net onder de 1000MB gemiddeld uit per maand. Op dit moment heb je 500MB, dus misschien is het een idee om deze nog te verhogen? Je kunt ook zelf naar jouw gemiddelde verbruik kijken via deze pagina. Dan kun je er even rust naar kijken.

Je zou gewoon jouw bundels moeten kunnen aanpassen in de My T-Mobile app. Kun je eens kijken of je de nieuwste versie van de app hebt gedownload? Krijg je als je via de browser inlogt op My T-Mobile wel de mogelijkheid om jouw bundels aan te passen? Mocht het niet lukken, dan kan ik je uiteraard ook helpen bij het aanpassen van je bundels. Maar het zou natuurlijk gewoon moeten kunnen via de app, dus vandaar deze vragen.

Een heel verhaal is het geworden! Lees het even rustig door en als je nog vragen hebt, hoor ik het graag!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Rebecca,

Ik kan mij goed voorstellen dat dat een schrikken is! Een hoge factuur terwijl je die niet verwacht is natuurlijk nooit leuk. Ik zie dat het komt doordat je regelmatig over je belminuten heen bent gegaan de afgelopen tijd, waardoor je overige kosten hebt gemaakt. Maar ik zie dat je op 16/11 jouw belbundel hebt aangepast van 120 minuten naar onbeperkt bellen. Heel verstandig! Vanaf nu zou je in ieder geval geen hoge facturen meer moeten krijgen doordat je over je belminuten heen bent gegaan. Dat scheelt in ieder geval weer 🙂

Was je op zoek naar deze bundel in de My T-Mobile app? Als ik kijk naar jouw gemiddelde verbruik in de afgelopen maanden is onbeperkt bellen een gunstige bundel voor jou. Je redt het meestal niet met 120 minuten in een maand. Als ik naar jouw internetverbruik kijk kom je net onder de 1000MB gemiddeld uit per maand. Op dit moment heb je 500MB, dus misschien is het een idee om deze nog te verhogen? Je kunt ook zelf naar jouw gemiddelde verbruik kijken via deze pagina. Dan kun je er even rust naar kijken.

Je zou gewoon jouw bundels moeten kunnen aanpassen in de My T-Mobile app. Kun je eens kijken of je de nieuwste versie van de app hebt gedownload? Krijg je als je via de browser inlogt op My T-Mobile wel de mogelijkheid om jouw bundels aan te passen? Mocht het niet lukken, dan kan ik je uiteraard ook helpen bij het aanpassen van je bundels. Maar het zou natuurlijk gewoon moeten kunnen via de app, dus vandaar deze vragen.

Een heel verhaal is het geworden! Lees het even rustig door en als je nog vragen hebt, hoor ik het graag!
Reputatie 3
Huh? Kun je via de app of via de computer in My T-Mobile niet je bundels aanpassen? Dit zou moeten werken, tenzij je een betalingsachterstand/regeling hebt. Je kunt proberen om het even via een andere browser of andere computer/telefoon te proberen.
Reputatie 3
Haha, tegelijk! Gelukkig heeft Thalina je goed kunnen helpen! 😃

Reageer