Beantwoord

ClickandBuy niet meer beschikbaar, andere alternatieven?

• 25 mei 2016
  • 1 reactie
  • 243 Bekeken

Hoi,

Ik heb even gezocht hier maar kon er helaas niks over vinden.

ClickandBuy is niet langer meer beschikbaar, dus je kan nu alleen apps kopen met creditcard of iTunes kadobon. maar aangezien ik geen creditcard heb is de enige manier via iTunes kadebon.

Mijn vraag is: waarom kunnen de andriodsgebruikers wel apps kopen via Tmobile facturering, en Apple gebruikers niet? (ik heb zelf iPhone 6s)

Het zou wel handig zijn als het wel kon...

Mvg Kenji
icon

Beste antwoord door Sam- 26 mei 2016, 14:30

Hi hi Kenji,

Ik kan me voorstellen dat je hier uitleg over wilt hebben. Click & Buy is inderdaad niet meer beschikbaar als betaalmethode binnen iTunes.

Een overzicht van alle betaalmethodes vind je op deze pagina. Het zou inderdaad een mooie toevoeging zijn als je, zoals bij Android, apps kan betalen via je T-Mobile factuur. Waarom we dit 'nog' niet doen is bij mij niet bekend, maar ik ga dit wel doorgeven bij onze collega's die zich hiermee bezig houden.

Bedankt voor je feedback en laat ons weten als je verder nog vragen of onduidelijkheden hebt!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hi hi Kenji,

Ik kan me voorstellen dat je hier uitleg over wilt hebben. Click & Buy is inderdaad niet meer beschikbaar als betaalmethode binnen iTunes.

Een overzicht van alle betaalmethodes vind je op deze pagina. Het zou inderdaad een mooie toevoeging zijn als je, zoals bij Android, apps kan betalen via je T-Mobile factuur. Waarom we dit 'nog' niet doen is bij mij niet bekend, maar ik ga dit wel doorgeven bij onze collega's die zich hiermee bezig houden.

Bedankt voor je feedback en laat ons weten als je verder nog vragen of onduidelijkheden hebt!

Reageer