Beantwoord

Communicatie over factuur

• 28 maart 2017
  • 9 reacties
  • 156 Bekeken

Ik ben nu ruim 2 dagen bezig om fatsoenlijk contact te krijgen met t-mobile.
Ik wil betalen met ideale, maar dat lukt niet. Zie de link, alleen er gebeurd niets..
Ik heb deze vraag gisteren ook al twee keer gesteld maar daar kunnen ze me niet helpen. Incasseren kan natuurlijk altijd, bel me anders gewoon.
Of geef een nummer dat ik jullie kan bellen
icon

Beste antwoord door David 29 maart 2017, 16:15

Hey Kinheim2214,

Je kunt inderdaad via verschillende kanalen contact met ons opnemen, ook via dit forum natuurlijk!

In ons systeem zie ik dat je op 27 maart via de Chat contact hebt gehad met mijn collega over de factuur die nog betaald moet worden. Om jou de kans te geven om deze factuur te betalen heeft zij de blokkade tijdelijk voor je verwijderd. Ik zie echter dat de betaling nog niet voldaan is. Je geeft al aan dat er iets niet werkt met de link, maar wat gaat er precies verkeerd? Ik raad je aan om anders via één van de andere manieren het geld over te boeken, voordat de blokkade weer geactiveerd wordt en/of er administratiekosten in rekening worden gebracht.

Hopelijk lukt dit spoedig, maar als je nog hulp van ons nodig hebt, dan horen we het graag!
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 3
Badge +3
De contactinformatie is gewoon op de website te vinden als je even zoekt... :)

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/contact
Reputatie 7
Badge +20
Hey Kinheim2214,

Je kunt inderdaad via verschillende kanalen contact met ons opnemen, ook via dit forum natuurlijk!

In ons systeem zie ik dat je op 27 maart via de Chat contact hebt gehad met mijn collega over de factuur die nog betaald moet worden. Om jou de kans te geven om deze factuur te betalen heeft zij de blokkade tijdelijk voor je verwijderd. Ik zie echter dat de betaling nog niet voldaan is. Je geeft al aan dat er iets niet werkt met de link, maar wat gaat er precies verkeerd? Ik raad je aan om anders via één van de andere manieren het geld over te boeken, voordat de blokkade weer geactiveerd wordt en/of er administratiekosten in rekening worden gebracht.

Hopelijk lukt dit spoedig, maar als je nog hulp van ons nodig hebt, dan horen we het graag!
Heb nu net een reactie gekregen op mijn vraag Dank daar voor.
Ik heb 8 dagen geleden ook een bedrag betaald die nog niet zijn verwerkt. Het gaat om een bedrag van 81 euro.. U collega vertelde mijn dat het bedrag nog niet gekopelde is aan mijn naar.
Ik wil best op de zelfde manier het openstaand bedrag betalen. Alleen betekend dat wel dat jullie dat pas zien over minimaal 8 dagen. En dan ben ik weer afgesloten en weer aansluitkosten betalen zeker.. Ik kan er toch niets aan doen dat jullie het bedrag niet zien. Ik wil gewoon niet afgesloten worden. Ik kan natuurlijk laten zien dat ik betaald heb.. Hoe willen jullie het
Reputatie 7
Badge +20
Hey Kinheim2214,

Ik heb jouw bericht even verplaatst naar jouw oorspronkelijke topic, zodat dit geen verwarring zaait en we het probleem op één plek kunnen behandelen. Zou je, in plaats van nieuwe topics aanmaken, hier kunnen reageren? We pakken het dan hier vanzelf op.

Wij hebben op 15 maart de laatste betaling van jou ontvangen, dit was een bedrag van €81,47, daarna hebben wij geen betalingen meer ontvangen. Gaat het om die betaling die je voldaan hebt? Het openstaande saldo en de blokkades zijn namelijk niet afkomstig van de betalingsregeling, want daar heb je netjes op tijd voor betaald. De vierde en laatste termijn van €81,48 hoeft ook pas uiterlijk 22 april betaald te zijn, dus daar heb je nog de tijd voor. Overigens incasseren wij de bedragen automatisch vanaf de bij ons bekende rekening, indien mogelijk, dus ik snap niet precies wat je bedoelt dat het niet op jouw naam zou staan?

In dit geval gaat het om de openstaande factuur van 1 maart. Deze factuur had op 11 maart betaald moeten zijn, maar dat is nog steeds niet gebeurd. Je geeft aan dat dit weer 8 dagen zou duren, maar bij ons duurt het gelukkig niet zo lang! We bieden, naast iDeal, nog meer mogelijkheden om te betalen aan. iDeal is het snelste, dan is alles binnen één uur binnen. Via de Shop is dit binnen 5 uur het geval, met internetbankieren 3 werkdagen en een overschrijfkaart duurt 7 werkdagen. Als je die factuur betaald hebt, dan word je ook zeker niet afgesloten, maar op dit moment staat de factuur al bijna een maand open. Ik wil je dus met klem adviseren om dit spoedig te voldoen.

Als we nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag in dit topic!
Misschien overbodig om te noemen. Maar als je een betaling doet, zet dan altijd even een factuurnummer er bij en/of je klantnummer en/of je telefoonnummer. Dat is voor T-Mobile ook wat makkelijker te achterhalen en zal het ook sneller worden verwerkt!
Bedankt allemaal voor een reactie, ik heb in middels het bedrag overgemaakt met daarbij alle gegevens..
Oké oké, ik weet gewoon niets van computers, hoop dat ik niet wordt afgesloten.. fijne avond en nogmaals bedankt
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Kinheim2214,

Fijn om te horen dat het is gelukt met overmaken! Maakt niet uit hoor dat je weinig van computers af weet, we komen er samen wel uit 🙂 Je kunt ook altijd jouw openstaande bedrag betalen in een T-Mobile Shop als je dat fijner vindt. Dan kan een collega je daar ter plekke verder helpen.

Heb je bij jouw vorige overschrijving en bij jouw overschrijving van gisteren in de omschrijving je mobiele telefoonnummer en klantnummer vermeld? Ik zie namelijk dat jouw eerdere betaling nog niet is verwerkt in ons systeem. Is dat al meer dan 7 werkdagen geleden? Dan wil ik je verwijzen naar deze pagina.

Laat je weten als wij ergens bij kunnen helpen? We staan voor je klaar!
Ik heb al me gegevens vermeld, weet alleen niet of ik dat ook van die 81 euro heb gedaan. Heb wel met me rekening de gegevens doorgeven volgens mijn maandag en toen zag een van je collega's het bedrag staan, die melden dat het bedrag nog gekopeld. Moet worden aan me naam.
Reputatie 4
Badge +17
Hoi Kinheim2214,

Het lijkt er op dat als je rond de 20e van deze maand handmatig een betaling hebt gedaan, deze zonder omschrijving is gedaan. Die betaling is namelijk nog niet binnen bij ons. Heb je de link van onze collega Thalina al bekeken?

Je kan onze collega's van de afdeling Incasso mailen met de onderstaande gegevens. Zij gaan dan op zoek naar de betaling en koppelen deze alsnog aan je abonnement, op deze manier komt de betaling alsnog goed terecht.

• Datum van betaling (en evt. tijd)
• Betaald bedrag, t/m centen achter de komma
• Betalingskenmerk dat je hebt gebruikt (klantnummer / factuurnummer of mobiel nummer)
• Of de naam en het rekeningnummer overeen komen met de gegevens die bij ons bekend zijn
• Of je de betaling vanaf je eigen rekeningnummer hebt gedaan, of van bv. familie of partner

Je kan de e-mail sturen naar: zoekgeraaktebetalingen@t-mobile.nl.

Laat je ons weten of het is gelukt? Als je aanvullende vragen hebt dan horen we dat natuurlijk graag van je!

Reageer