Compensatie storing buitenland augustus 2013 en het niet compenseren van T-mobile

  • 13 september 2013
  • 1 reactie
  • 95 Bekeken

Beste,

In julie/augustus ben ik op vakantie geweest en heb 3 x een bundel buitenland aangeschaft. Bij de laatse bundel was er een storing in het buitenland dus ook in spanje waar ik toen zat en heb toen een aantal dagen geen verbinding gehad, dit heeft ook uitgebreidt in de pers gestaan. T-mobile zou compenseren door een korting van deze bundel te verwerken in de factuur.

Nu 2 facturen later is er nog steeds geen bedrag in mindering gebracht. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik een beetje moe wordt van T-mobile en het feit dat je zelf overal achter aan moet gaan. Waarschijnlijk in de hoop je dit niet doet en T-mobile dus niet hoeft te compenseren.

Graag antwoord.

1 reactie

@denisjes

Heb je het formulier ingevuld en verstuurd? Je ontvangt niet automatisch een correctie namelijk. 😞

Reageer