Beantwoord

Contact ?

• Debutant
  • 0 reacties
Beste Tmobile, ik heb jullie vorige week gebeld over een rekening die absoluut niet kan kloppen. Mijn nieuwe abonnement is 1 januari van start gegaan. Het gaat hier om een simonly van 20 euro per maand samen gesteld door een Tmobile medewerker. Dit abonnement zou helemaal perfect bij mij passen en is vergelijkbaar met mijn vorige abonnement qua verbruik. Nou was mijn eerste rekening redelijk vergelijkbaar met wat ik normaal gesproken over mijn abonnement heen zat maar jullie moeten mij toch nog eens uitleggen hoe ik aan een bedrag van 84 euro kom van deze maand? Nu terug komend op het telefoon gesprek van vorige week. Een van jullie medewerkers zou het voor mij na kijken en mij zo spoedig mogelijk terug bellen.... Nooit meer iets gehoord dus. Ben zeer teleurgesteld over deze dienst verlening. Toch ben ik nog steeds zeer benieuwd en is mijn vraag aan jullie om zo spoedig mogelijk contact met mij op te nemen.
icon

Beste antwoord door Chantal01 19 februari 2014, 15:54

@GCG Welkom op het T-Mobile Forum. :)

Ik kan me voorstellen dat je graag duidelijkheid wilt over je factuur. Heb je zelf al gekeken naar de factuur specificatie via My T-Mobile? Daar kun je een overzicht terugvinden van de gebruikskosten.

De factuur van 6 februari is inderdaad 84 euro. Je hebt de volgende bundel:
- Startabonnement Sim Only € 4,13
- Internet 1000 MB extra snel SO € 12,40
- Bellen 200 min Sim Only € 7,44
- T-Mobile Grenzeloos € 0,00

Je ontvangt voor de internet bundel 6 euro korting en voor de 200 minuten bel bundel 3 euro korting. Je hebt op deze factuur € 52,90 kosten buiten de bundel voor het gebruik van de simkaart in het buitenland. Ik adviseer je zoals ik eerder in het bericht aangeef om de factuur specificatie te bekijken voor duidelijke informatie. Laat het gerust weten zodra je nog vragen hebt.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
@GCG Welkom op het T-Mobile Forum. :)

Ik kan me voorstellen dat je graag duidelijkheid wilt over je factuur. Heb je zelf al gekeken naar de factuur specificatie via My T-Mobile? Daar kun je een overzicht terugvinden van de gebruikskosten.

De factuur van 6 februari is inderdaad 84 euro. Je hebt de volgende bundel:
- Startabonnement Sim Only € 4,13
- Internet 1000 MB extra snel SO € 12,40
- Bellen 200 min Sim Only € 7,44
- T-Mobile Grenzeloos € 0,00

Je ontvangt voor de internet bundel 6 euro korting en voor de 200 minuten bel bundel 3 euro korting. Je hebt op deze factuur € 52,90 kosten buiten de bundel voor het gebruik van de simkaart in het buitenland. Ik adviseer je zoals ik eerder in het bericht aangeef om de factuur specificatie te bekijken voor duidelijke informatie. Laat het gerust weten zodra je nog vragen hebt.

Reageer